fbpx

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE
PYTANIA (FAQ)


Po co mi Digital Signage?

Każda branża ma swoje osobliwe cechy, przez co może wykorzystywać Digital Signage na różne sposoby. Można jednak wyodrębnić klika wspólnych korzyści:

a. Pozwala na szybszą komunikację z klientem, dzięki temu Informacje w swoim obiekcie możemy zamieścić w każdej chwili w ciągu kilku minut, omijając tym samym drukarnie i dystrybucję materiałów papierowych.

b. Zwiększa kontrolę nad komunikatami w danym obiekcie ponieważ pozwala na monitorowanie treści z poziomu centrali w każdym miejscu gdzie zainstalowany jest ekran. Dzięki temu masz pewność, że dany komunikat trafia do Twojego klienta. Tym samym wykluczasz sytuacje, w której pracownicy w Twoim sklepie nie powiesili materiałów reklamowych lub w odpowiednim momencie ich nie zdjęli. Nie wspominając także o całej logistyce dostarczenia tych materiałów do sklepów.

c. Dobrze zaprojektowana instalacja DS pozwala zwiększyć sprzedaż poprzez prezentacje i dostosowanie treści do konkretnej grupy docelowej, we właściwym miejscu i odpowiednim momencie.

d. Pozwala też zaoszczędzić pieniądze, eliminując materiały drukowane i wszystkie koszty z nimi związane.

e. Ekrany dają też większe możliwości korygowania błędów. W przypadku wykrycia pomyłki można ją zmienić w kilka minut. Błędy drukowane niosą za sobą o wiele większe konsekwencje.

f. Instalując ekrany w swoim sklepie masz możliwość natychmiastowej reakcji na działania konkurencji. Jeżeli walczysz z ceną konkurenta, możesz zmienić swoją ofertę w kilka minut co daje Ci natychmiastową przewagę.

g. Obiekt wyposażony w ekrany LCD lub LED wygląda nowocześniej i wzbudza pozytywne wrażenia u klientów, jest też wyraźnym sygnałem dla niego i branży, że się rozwijasz i chcesz wyznaczać trendy.

h. Ze względu na specyfikę tego medium możesz przekazać swoje komunikaty w atrakcyjny sposób, ekran świeci więc bardziej przyciąga uwagę oraz może przekazywać treści video w porównaniu do statycznych plakatów.

i. Całość korzyści można zawrzeć w 3 (frazach?): zwiększenie sprzedaży, redukcja kosztów, pełna kontrola.

Nie mam czasu obsługiwać całej instalacji monitorów reklamowych.

Ekrany są ustawiane tak, aby nie angażować pracowników w ich pracę. System możemy obsługiwać my. Jeżeli nie macie Państwo czasu to wszystkie działania bierzemy na siebie, a Państwo przeznaczacie czas na swój biznes.

Chciałbym mieć takie ekrany, ale pilnowanie, aby były cały czas włączone, jest niemożliwe.

Ekrany mają wbudowane harmonogramy włączenia/wyłączenia. Nie musisz kontrolować ich sam ani delegować i polegać w tej kwestii na swoich pracownikach.

Czy montaż ekranu reklamowego jest trudny?

Wybierając naszą firmę i montaż plug&play otrzymujecie Państwo w pełni skonfigurowany zestaw wraz z uchwytami do montażu. Potrzebne są 2 osoby, 4 kołki podtynkowe, wkrętarka i 30 min czasu. W zasadzie instalacja jednego monitora nie różni się od zamontowania telewizora w salonie.

Nie mam czasu zamontować ekranów reklamowych.

Żaden problem – mamy swoich monterów, którzy zamontują ekran w Państwa obiekcie.

Monitor reklamowy? Przecież mogę zainstalować zwykły TV ze sklepu.

Na pierwszy rzut oka profesjonalny monitor wygląda identycznie jak zwykły TV, jednak w rzeczywistości jest to zupełnie inny produkt. Miejski SUV też ma napęd na 4 koła i silnik jednak nie da się w nim przejechać rajdu terenowego tak jak przygotowanym do tego specjalnym wozem. Zapraszamy do naszego artykułu z bloga, gdzie tłumaczymy to szerzej.

Chciałbym mieć monitory, ale nie mam filmów wideo, ani grafika.

Udostępniamy usługi grafika, który może tworzyć animacje lub plansze statyczne na ekrany reklamowe dostosowane do Państwa potrzeb. Nie musisz mieć zaplecza graficznego, aby mieć u siebie ekrany reklamowe.

Co w przypadku, gdy chcę natychmiast wstawić promocję na ekrany, nie mając przygotowanego materiału wideo?

Macie Państwo możliwość korzystania z aplikacji produktowej, dzięki której, bez umiejętności graficznych oraz informatycznych, w mniej niż minutę, możecie stworzyć prosty spot produktowy.

Nie chcę, aby klient non-stop był zarzucany materiałami reklamowymi.

Oprócz reklam możemy dostarczać treści neutralne tj. pasek NEWS, wiadomości sportowe/showbusiness oraz lokalna lub ogólnopolska pogoda. Dzięki temu ekrany reklamowe tworzą swego rodzaju telewizję konsumencką.

Co w przypadku, gdy coś się zepsuje?

90% usterek jesteśmy w stanie rozwiązywać zdalnie, jeżeli awaria wymaga poważniejszej interwencji wysyłamy na miejsce swoich techników, którzy rozwiązują dany problem.


Zobacz też ostatnie artykuły z naszego bloga

logo localscreens

WSPÓŁPRACA

W sprawie współpracy, skontaktuj się z:

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

+48 512 619 436

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI !


LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział sprzedaży

tel.: +48 512 619 436
e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 530 577 699
e-mail: serwis@localscreens.pl

Finanse

tel.: +48 512 619 455
e-mail: finanse@localscreens.pl