Zapisz się na darmową konsultację!

Monitory reklamowe

Monitory do wyświetlania reklam to narzędzie, które ma pomóc w spełnieniu założeń marketingowych firmy. Jest to bardzo szerokie pojęcie i obejmuje wszystkie urządzenia, w których stosuje się ekrany LCD lub LED tj. samodzielne ekran, totem, infokiosk, wayfinder, telebim, POS.

Monitory reklamowe to nie tylko sprzęt, równie ważne jest zainstalowane na nich oprogramowanie do zdalnego zarządzania treścią.

Ekrany reklamowe wraz z oprogramowaniem, stosuje się bez podziału na branże – warto jest je wstawiać wszędzie tam gdzie “przewijają” się ludzie.

Pozytywne doświadczenia podczas zakupów

Miejsce sprzedaży, czyli punkt styku konsumenta z produktem, weryfikuje wysiłki związane z wprowadzeniem produktu na rynek.

W miejscu sprzedaży zapada około 80% decyzji zakupowych, aby w pełni wykorzystać możliwości miejsca sprzedaży, sprzedawcy stawiają na usprawnianie komunikacji wokół produktu jak i samego miejsca sprzedaży.

Istnieje szereg możliwości reklamowych, wizualnych, promocyjnych, których celem jest zwiększenie pozytywnych doświadczeń z wizyty w sklepie.

Monitor reklamowy wraz z oprogramowaniem czyli podstawowy zestaw digital signage.

Z czego się składa?

Jak przebiega jego samodzielny montaż?

Na te i więcej pytań odpowiada Paweł w filmie.

Dlaczego nasze monitory reklamowe?

Monitory reklamowe — wytrzymałość


Wybierając sprzęt, który ma służyć rozwojowi Twojego biznesu kluczowa jest jego trwałość.

Monitory digital signage mogą pracować dla Ciebie nieprzerwanie przez 16-24h/7.

Warto też zauważyć, że nawet w przypadku zakupu na fakturę monitory reklamowe objęte są 36 msc gwarancja. Z tego względu nie warto korzystać z telewizorów reklamowych, które w przypadku użytkowania nieprzerwanie, powyżej 5 godzin dziennie, nie są objęte gwarancją.

Monitory reklamowe — automatyka


eżeli monitory reklamowe mają przynosić korzyści to muszą być w pełni automatyczne pod kątem sprzętowym.

Siłą profesjonalnych monitorów reklamowych jest to że włączają i wyłączają się o określonych godzinach w określonych dniach.

Dzięki temu ekrany nie angażują pracowników a harmonogramy mogą różne na każdy dzień tygodnia.

Oczywiście automatyka sprzętu to nie wszystko, dzięki oprogramowaniu i jesteśmy w stanie wyświetlać treści z innych naszych mediów dzięki czemu nie trzeba powielać już raz wykonanej pracy.

Monitory reklamowe — widoczność


Po co Ci ekran reklamowy, którego nie widać?

Przy wyborze monitora reklamowego kluczowe jest określenie odpowiedniej jasności.

Przy instalacjach w pełni wewnętrznych wystarczy parametr 300-700 nit. kiedy jednak chcesz zainstalować monitor reklamowy w witrynie lub na zewnątrz powinieneś rozważyć ekrany reklamowe o minimalnej jasności 2500 nit.

Monitory reklamowe — oprogramowanie


Monitor reklamowy to jedynie wierzchołek góry lodowej instalacji digital signage. Trudno nazwać monitor reklamowy profesjonalnym jeżeli nie możemy nim zdalnie zarządzać oraz kiedy nie daje podstawowych możliwości publikacji treści

Oprogramowanie digital signage to zbiór funkcjonalności, który pozwala na sprawne i automatyczne zarządzanie contentem. Przekaz jaki płynie z monitorów reklamowych musi być spójny z tym co planuje dział marketingu.

Dzięki oprogramowaniu digital signage marketerzy nie muszą się zastanawiać czy ich reklamy zostały opublikowane w zaplanowanym miejscu i czasie.

CO POZWOLI CI URUCHOMIĆ WŁASNE EKRANY?

Miniplayer

Miniplayer jest gotowy do użycia, nie musisz niczego instalować. Działa na platformie Windows 10.

Monitor reklamowy

Podłącz w pełni skonfigurowany Miniplayer do dowolnego monitora reklamowego lub TV.

Oprogramowanie

Skontaktuj się z nami, przeszkolimy Cię jak zarządzać oprogramowaniem. Jest to proste i nie wymaga wiele czasu.

Wszystko to znajdziesz w naszej kompleksowej ofercie dostosowanej do Ciebie.

Nasze realizacje

Zaufali nam

Współpraca

W sprawie współpracy, skontaktuj się z:

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

+48 512 619 436

Skontaktuj się z nami!

LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział handlowy

tel.: +48 512 619 436

e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 505 457 562

e-mail: serwis@localscreens.pl

Dział finansowy

tel.: +48 512 619 455

e-mail: finanse@localscreens.pl

  •  

    Q