Znajdź nas na Ariba

Pozytywne doświadczenia podczas zakupów

Miejsce sprzedaży, czyli punkt styku konsumenta z produktem, weryfikuje wysiłki związane z wprowadzeniem produktu na rynek. W miejscu sprzedaży zapada około 80% decyzji zakupowych, aby w pełni wykorzystać możliwości miejsca sprzedaży, sprzedawcy stawiają na usprawnianie komunikacji wokół produktu jak i samego miejsca sprzedaży. Istnieje szereg możliwości reklamowych, wizualnych, promocyjnych, których celem jest zwiększenie pozytywnych doświadczeń z wizyty w sklepie.

Dlaczego
nasze ekrany?

R

Zaangażowanie

Ekrany reklamowe pomagają zaangażować klientów wizualnie i dostarczyć użytecznych informacji.

R

Uniwersalność

W celu przyciągnięcia klienta z zewnątrz, Ekrany reklamowe mogą pojawić się również poza przestrzenią sprzedaży w sklepie. 

R

Spójność

Ekrany reklamowe, które współgrają z pozostałą komunikacją w sklepie, pomagają zwiększyć atrakcyjność danego obiektu.

Monitory Budżetowe

Jasność: 350 - 400 cd | Tryb pracy: 16-24/7

Rozdzielczość: Full HD

Orientacja: Poziom

Dostępne rozmiary: 24” - 55”

Zastosowanie: w budynku, zwykłe oświetlenie

Monitory o podwyższonej jasności

Jasność: 500-700 cd | Tryb pracy: 24/7

Rozdzielczość: Full HD

Orientacja: Poziom/Pion

Dostępne rozmiary: 43” - 55”

Zastosowanie: w budynku w miejscach mocno oświetlonych

Monitory Profesjonalne 4K

Jasność: 400 - 1000 cd | Tryb pracy: 24/7

Rozdzielczość: 4K

Orientacja: Poziom/Pion

Dostępne rozmiary: 64” - 98”

Zastosowanie: w budynku

Monitory o wysokiej jasności 2500 cd

Jasność: 2500 cd | Tryb pracy: 24/7

Rozdzielczość: Full HD

Orientacja: Poziom/Pion

Dostępne rozmiary: 55” - 75”

Zastosowanie: witryny skierowane na zewnątrz budynku

Totemy

Jasność: 900 - 2500 cd | Tryb pracy: 24/7

Rozdzielczość: Full HD

Orientacja: Pion

Dostępne rozmiary: 65”

Zastosowanie: w budynku i na zewnątrz

Jak skonfigurować ekran reklamowy od Localscreens?

Tutorial – filmik z pojedynczym ekranem i playerem: 1. Kup ekran, który spełnia Twoje wymagania. 2. Kup od nasz Miniplayer z skonfigurowanym oprogramowaniem. 3. Podłącz nasz Miniplayer do Ekranu reklamowego. 4. Komunikuj promocje, informacje do swoich klientów

Ekrany reklamowe

Digital Signage

Popularne rozmiary producentów:

32”, 43”, 49’’, 55’’, 65’’, 75’’, 85’’, 98’’

Przy budowaniu własnej sieci nośników reklamowych, istnieje szereg istotnych parametrów ekranów reklamowych, które należy brać pod uwagę. Odpowiednia jasność ekranu od 300 cd do 2500 cd, tryb pracy 16/7 lub 24/7, kąty widzenia, wbudowane harmonogramy wyświetleń, gwarancja producenta.

Jasność

300 – 2500 cd

W przypadku popularnych producentów ekranów reklamowych można znaleźć ekrany w przedziale od 300 cd do 2500 cd jasności. Kierując się wyborem jasności Localscreens rekomendujemy minimum 400 cd w przypadku instalacji wewnętrznych, 700 cd w przypadku instalacji wewnętrznych, gdzie ekran jest obserwowany z dużej odległości, 2500 cd jeżeli chcemy skierować przekaz reklamowy na zewnątrz obiektu.
Należy pamiętać, że wraz ze wzrostem jasności ekranów, rośnie ich cena.

Tryb pracy

16h lub 24h

Parametr, który ma istoty wpływ na żywotność danego ekranu reklamowego. Jeżeli nasz sklep/obiekt działa 24h przez 7 dni w tygodniu, to niezbędne będzie zainstalowanie ekranu o parametrach 24h/7 – uchroni to przed przedwczesnym zużyciem ekranu. W przypadku instalacji, o mniejszym obciążeniu ekranu polecamy ekrany z parametrem 16h/7.

CO POZWOLI CI URUCHOMIĆ WŁASNE EKRANY?

Miniplayer

Miniplayer jest gotowy do użycia, nie musisz niczego instalować. Działa na platformie Windows 10.

Monitor reklamowy

Podłącz w pełni skonfigurowany Miniplayer do dowolnego monitora reklamowego lub TV.

Oprogramowanie

Skontaktuj się z nami, przeszkolimy Cię jak zarządzać oprogramowaniem. Jest to proste i nie wymaga wiele czasu.

Wszystko to znajdziesz w naszej kompleksowej ofercie dostosowanej do Ciebie.

Przykładowe branże

Supermarket

Apteka

Stacja benzynowa

Sklep odzieżowy

Bar

Sklep convenience

Przedsiębiorstwo

Transport publiczny

Urzędy

Hotel

Szkoła wyższa

Wydarzenia

Współpraca

W sprawie współpracy, skontaktuj się z:

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

+48 512 619 436

pawel.ardzinski@localscreens.pl

Skontaktuj się z nami!

LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział handlowy

tel.: +48 512 619 436

e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 505 457 562

e-mail: serwis@localscreens.pl

Dział finansowy

tel.: +48 512 619 455

e-mail: finanse@localscreens.pl






Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę LOCALSCREENS SP Z O.O. z siedzibą w Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik, w celu udzielenia odpowiedzi, w tym przedłożenia oferty jeśli o nią pytam.






I consent to the processing of my personal data by LOCALSCREENS SP Z O.O. with headquarters at Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik, for the purpose of answering my question, including submitting an offer if I ask about it.

[contact-form-7 404 "Not Found"]
Q