Zapisz się na darmową konsultację!

Digital signage
Wszechstronna platforma digital signage

Signage Studio Pro to wszechstronna i kompleksowy system digital signage pozwalająca na zdalne zarządzanie zarówno sprzętem, jak i oprogramowaniem.

Oprogramowanie digital signage, pozwala osobom, odpowiedzialnym za aktualizację treści, na wyświetlanie ich z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Platforma jest kompatybilna z różnorodnymi typami wyświetlaczy, takimi jak monitory reklamowe, ściany wideo czy ekrany LED.

Digital signage kompleksowe zarządzanie monitorami reklamowymi

Tworzenie treści

Nasze oprogramowanie pozwala na tworzenie treści multimedialnych, dzięki tej funkcji nie jesteś zależny od grafików.

Ustalanie Harmonogramów

Możesz zaplanować wyświetlanie informacji wg kalendarza. Nasze oprogramowanie daje nieograniczone możliwości planowania. Inne treści w weekend inne od pon-pt, a może inne na każdy dzień? Decyzja należy do Ciebie. Zdalne zarządzanie pozwala na zmianę harmonogramu w każdym momencie.

Publikacja – zarządzanie treścią

Zamieszczaj zdjęcia i filmy w każdym momencie z dowolnego miejsca na ziemi. Możesz ustawić automatyczne zaciąganie treści cyfrowych na następny dzień lub wprowadzić zmianę “tu i teraz”

Monitorowanie

Zapewnij sobie gwarancję że materiały wyświetlane na ekranach zgadzają się z Twoim zamiarem. Systemy digital signage, pozwalają na to całkowitą samodzielność w zakresie zarządzania treścią i harmonogramem.

Kompatybilne z różnorodnymi wyświetlaczami

System digital signage pozwala na sterowanie wieloma typami wyświetlaczy. Monitory reklamowe, totemy , ekrany led, ściany video… Digital signage współpracuje ze wszystkimi nośnikami cyfrowymi. Jeżeli posiadasz już jakieś ekrany i nie masz aktualnie możliwości zdalnego zarządzania to jest to rozwiązanie dla Ciebie.

Systemy digital signage
2 drogi współpracy

1

Jeżeli masz monitor lub TV

Jeżeli masz monitor lub TV – możesz zakupić nasz player z zainstalowanym oprogramowaniem digital signage i połączyć ze swoimi wyświetlaczem.

2

Jeżeli zaczynasz projekt Digital signage od 0

Jeżeli zaczynasz projekt Digital signage od “0” – możesz zrobić to kompleksowo kupując cały zestaw Monitor reklamowy + player + oprogramowanie digital signage.

jak działa
oprogramowanie digital signage?

Instalacja

Otrzymujesz player z zainstalowanym oprogramowaniem digital signage oraz oraz login i hasło do panelu Studio. Możesz też zainstalować oprogramowanie na swoim playerze z Windows 10.

Podłączenie

Podłączasz player do ekranu oraz sieci Internet.

Logowanie

Logujesz się na swoim komputerze do panelu administracyjnego Studio na naszej stronie internetowej w zakładce Zaloguj do Studio.

Gotowe

Korzystasz z Oprogramowania digital signage, które pozwala między innymi na zdalne zarządzanie treścią na monitorach reklamowych lub innych nośnikach.

Digital signage
możliwości marketingowo-informacyjne

Podział ekranu na strefy

Podział ekranu na strefy daje możliwość wyświetlania różnych materiałów niezależnie od siebie.

Przykład:

W środkowej części ekranu umieszczasz reklamy, które emitujesz w TV lub innych mediach. Na dole wyświetla się pasek z cenami produktów, które znajdują się pod monitorem i które aktualizowane są na podstawie komputerowego systemu cenowego. Po prawej strefie promuje się bestseller – informacje zaciągane są z indeksu produktów z największą sprzedażą w danym dniu. Każda ze stref tworzy jeden obraz.

Pobieranie zewnętrznych komponentów

System digital signage jest w stanie pobierać różne zewnętrzne komponenty.

Przykład:

Jeżeli na swoim Instagramie publikujesz materiały wysokiej jakości – pokaż je też na ekranach.

Dane z instagrama zostaną automatycznie przekazane przez system do monitorów.

Nie musisz kopiować tych samych zdjęć i wykonywać dodatkowej pracy!

Real time marketing

Content na ekranach można dopasować do konkretnych danych uwzględnionych w czasie rzeczywistym co bezpośrednio wpływa na wzrost sprzedaży produktów promowanych

Przykład:

Kiedy w mieście gdzie jest zainstalowany ekran, a temperatura lub warunki atmosferyczne osiągają jakąś właściwość, dane zostaną przez system automatycznie przesłane do ekranu. Na ekranie pojawia się odpowiedni przekaz, na przykład reklamy produktów.

– Słońce – np. reklama olejku do opalania, okularów przeciwsłonecznych

– Deszcz – np. reklama kosmetyków do wodoodpornego makijażu, parasol, obuwie przeciwdeszczowe.

– Mróz – np. kremy ochronne, płyn do spryskiwaczy, bielizna termoaktywna.

Pełna kontrola

Oprogramowanie digital signage daje możliwość wielopoziomowego planowania pętli reklamowej, co oznacza, że możesz dzielić swoją pętlę reklamową na różne warstwy

Przykład:

Content centralny wyświetla się we wszystkich sklepach, dzięki temu jednym kliknięciem możesz zaktualizować gazetkę promocyjną we wszystkich swoich obiektach.

Twoje sklepy nad morzem wyświetlają ofertę centralną i informacje sprecyzowane pod dany region.

Twoje sklepy w Zakopanem emitują specjalny content okolicznościowy, z okazji zawodów pucharu świata w skokach narciarskich.

Wielowarstwowość pętli reklamowej pozwala kontrolować każdy ekran z osobna lub/i łączyć je w grupy.

Szybka reakcja i tolerancja na błędy

Tolerancja na błędy, dzięki wykorzystaniu systemu digital signage jest często głównym powodem dlaczego klienci decydują się na ekrany reklamowe.

Przykład:

Możliwość zmiany wyświetlanej ceny w kilka minut.
Przewaga nad konkurencją dzięki szybkiej reakcji na dużą skalę. Błąd graficzny może zostać poprawiony bezkosztowo.

Stały podgląd tego co jest aktualnie wyświetlane, co daje pewność, że dany materiał rzeczywiście jest publikowany na terenie danego obiektu.

Wszystkie te funkcjonalności można mieszać czyli zaciągnie danych np z Instagarm może wyświetlać się na wybranej niezależnej części ekranu w grupie ekranów Dlatego oprogramowanie jest w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym użytkownikom.

Jeżeli jednak nie masz takich potrzeb to oprogramowania można używać w najprostszy sposób czyli wyświetlać filmy i zdjęcia.

Celem używania oprogramowania do zarządzania treścią jest uzyskanie maksymalnej efektywności pracy, uzyskania maksymalnych oszczędności zarówno finansowych jak i czasowych. Jeżeli masz już monitory reklamowe, zarządzasz nimi ręcznie lub w planujesz wprowadzić monitory do swojego biznesu to koniecznie zainteresuj się funkcjonalnościami naszego oprogramowania.

Proponowane 
pakiety

Dla od 1 do 5 playerów

Dla od 6 do 20 playerów

Dla 20+ playerów

Współpraca

W sprawie współpracy, skontaktuj się z:

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

+48 512 619 436

Skontaktuj się z nami!

LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział handlowy

tel.: +48 512 619 436

e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 505 457 562

e-mail: serwis@localscreens.pl

Dział finansowy

tel.: +48 512 619 455

e-mail: finanse@localscreens.pl

  •