Witryna ma znaczenie

Witryna sklepowa – niezależnie czy na ruchliwej ulicy czy w galerii handlowej – jest pierwszym elementem jaki widzi klient, poprawnie zaprojektowana pozwala wyróżnić się w szeregu sąsiadów i skutecznie zachęcić do wejścia na salę sprzedaży. Aby osiągnąć taki cel warto wyposażyć witrynę w ekran reklamowy. Dynamiczny, święcący kontent zwróci uwagę każdego przechodnia.

Wymień plakaty na ekrany

Dynamiczny kontent zwraca uwagę przechodnia

Szybki sposób aktualizacji treści

Świecący przekaz przyciąga uwagę klienta

Brak kosztów związanych z logistyką

Pełna kontrola i podgląd na wyświetlany materiał

Pion czy poziom?

Gdy myślimy o ekranie na witrynę najczęściej przyświeca nam idea zastąpienia nim tradycyjnego plakatu. Większość plakatów drukowanych jest w formie pionowej i wydaje się to być najbardziej atrakcyjny format prezentacji na witrynie. W przypadku contentu modowego sugerujemy instalacje pionowe, gdy jednak chcemy przekazać formę tekstową bardziej naturalnym sposobem jest przedstawienie jej w poziomie. Oczywiście nie ma jedynego słusznego rozwiązania, wybór należy do Ciebie!

Wielkość ekranu

Większy ekran jest po prostu lepiej widoczny. Monitor reklamowy na witrynie ma przyciągać uwagę, dlatego nie powinniśmy rozważać zakupu urządzenia mniejszego niż 49”.

Współpraca

W sprawie współpracy, skontaktuj się z:

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

+48 512 619 436

pawel.ardzinski@localscreens.pl

Skontaktuj się z nami!

LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział handlowy

tel.: +48 512 619 436

e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 505 457 562

e-mail: serwis@localscreens.pl

Dział finansowy

tel.: +48 512 619 455

e-mail: finanse@localscreens.pl

Formularz Szablony Menuboard

  • Monitory reklamowe
  • Totemy reklamowe
  • Menu Boardy
  • Monitory interaktywne
  • Ekrany na witrynę sklepową
  • Reklama 3D
  • Monitory przy kasach
  • Monitory POS
  • Ściany wideo
  • Monitory reklamowe zewnętrzne
  • Inne