ANGAŻUJ PODCZAS CZEKANIA

EKRANY
PRZY KASACH

Zapisz się na darmową konsultację!

Pozytywne doświadczenia w kolejce

Możesz coś powiedzieć do każdego klienta opuszczającego Twój sklep. Co zamierzasz powiedzieć?

Ekrany przy kasach pozwalają zapoznać się z nowymi produktami, podkreślają nadchodzące promocje, pomagają zwiększać powracanie do sklepu.

Redukują subiektywne odczucie oczekiwania w kolejce, dzięki poruszającym się obrazom, prognozie pogody i interesującymi promocjami. Pomagają skupić uwagę na czymś innym niż oczekiwanie w kolejce.

POTENCJALNE KORZYŚCI


  • Pokazuj nadchodzące promocje
  • Promuj swoją aplikację na smartfona
  • Pokazuj bony, rabaty na następne zakupy
  • Reklamuj czwartki dla seniora, wtorki dla studenta
  • Informuj o zamknięciach sklepu
  • Zapraszaj na niedzielę handlową

Większość klientów lubi ekrany reklamowe

70.2% konsumentów odpowiada, że oglądają ekrany reklamowe podczas oczekiwania w kolejce. 15.7% nie jest do końca pewna, oznacza to że potencjalnie ekrany reklamowe mogą wpływać na 85.9% reklamodawców.

Niemal połowa klientów wolałaby sklep z ekranami niż bez

40% klientów twierdzi że raczej wolą robić zakupy w sklepach z monitorami reklamowymi. Użycie ekranów reklamowych to kolejny czynnik, który wpływa na zwiększenie lojalności wobec sklepu.

Kolejki przy kasach to najmniej lubiana część zakupów

69% konsumentów twierdzi, że najbardziej frustrującą rzeczą związaną z zakupami sąkolejki. Ta odpowiedź pojawiała się najczęściej, nawet przed wysokimi cenami (66%), oraz brakiem określonego produktu (65%).

Najbardziej lubiane informacje:

  • Co jest na wyprzedaży – 76%
  • Prognoza pogody – 75%
  • Nadchodzące promocje – 69%
  • Usługi w sklepie – 65%
  • Lokalne wydarzenia – 64%
  • Pomysły na przepisy – 63%
  • 69 %
    Najmniej lubimy kolejki w sklepie podczas zakupów
  • 85 %
    Jesteśmy potencjalnie zainteresowani oglądaniem przekazu na ekranach
  • 40 %
    Wolimy sklepy z ekranami reklamowymi niż bez
  • Mały ekran wiele możliwości

    Używamy małych ekranów by budować sieć reklamy przy kasach w supermarketach. Klienci, którzy oczekują w kolejce zazwyczaj stoją 0,5m – 0,7m od naszych ekranów. Oglądają przekaz reklamowy pod wieloma kątami. Dlatego do instalacji ekranów przy kasach używamy monitorów z matrycami IPS, które zapewniają świetne odwzorowanie kolorów, ale przede wszystkim nie tracą jakości oglądanego obrazu, niezależnie od kąta widzenia. Dzięki temu, że matryca może być oglądana pod kątem 178 stopni w pionie jak i poziomie, klienci oczekujący w kolejce będą mogli doświadczać obrazów w tym samym czasie bez utraty jakości kolorów.

    Rozmiary: od 18,5″ do 28″

    WSPÓŁPRACA

    W sprawie współpracy, skontaktuj się z:

    Paweł Ardziński

    Manager ds. rozwoju sieci

    +48 512 619 436

    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI !


    LocalScreens Sp. z o.o.

    Aleja Lotników Polskich 1
    21-045 Świdnik

    NIP: 946-266-75-36

    Dział sprzedaży

    tel.: +48 512 619 436
    e-mail: kontakt@localscreens.pl

    Serwis

    tel.: +48 505 457 562
    e-mail: serwis@localscreens.pl

    Finanse

    tel.: +48 512 619 455
    e-mail: finanse@localscreens.pl