Znajdź nas na Ariba

Pozytywne doświadczenia w kolejce

Możesz coś powiedzieć do każdego klienta opuszczającego Twój sklep. Co zamierzasz powiedzieć?

Ekrany przy kasach pozwalają zapoznać się z nowymi produktami, podkreślają nadchodzące promocje, pomagają zwiększać powracanie do sklepu.

Redukują subiektywne odczucie oczekiwania w kolejce, dzięki poruszającym się obrazom, prognozie pogody i interesującymi promocjami. Pomagają skupić uwagę na czymś innym niż oczekiwanie w kolejce.

Potencjalne korzyści

Pokazuj nadchodzące promocje

Promuj swoją aplikację na smartfona

Pokazuj bony, rabaty na następne zakupy

Reklamuj czwartki dla seniora, wtorki dla studenta

Informuj o zamknięciach sklepu

Zapraszaj na niedzielę handlową

Większość klientów lubi ekrany reklamowe

70.2% konsumentów odpowiada, że oglądają ekrany reklamowe podczas oczekiwania w kolejce. 15.7% nie jest do końca pewna, oznacza to że potencjalnie ekrany reklamowe mogą wpływać na 85.9% reklamodawców.

Niemal połowa klientów wolałaby sklep z ekranami niż bez

40% klientów twierdzi że raczej wolą robić zakupy w sklepach z monitorami reklamowymi. Użycie ekranów reklamowych to kolejny czynnik, który wpływa na zwiększenie lojalności wobec sklepu.

Kolejki przy kasach to najmniej lubiana część zakupów

69% konsumentów twierdzi, że najbardziej frustrującą rzeczą związaną z zakupami sąkolejki. Ta odpowiedź pojawiała się najczęściej, nawet przed wysokimi cenami (66%), oraz brakiem określonego produktu (65%).

Najbardziej lubiane informacje:

Co jest na wyprzedaży – 76%

Prognoza pogody – 75%

Nadchodzące promocje – 69%

Usługi w sklepie – 65%

Lokalne wydarzenia – 64%

Pomysły na przepisy – 63%

%

Najmniej lubimy kolejki w sklepie podczas zakupów

%

Jesteśmy potencjalnie zainteresowani oglądaniem przekazu na ekranach

%

Wolimy sklepy z ekranami reklamowymi niż bez

Mały ekran wiele możliwości

Używamy małych ekranów by budować sieć reklamy przy kasach w supermarketach. Klienci, którzy oczekują w kolejce zazwyczaj stoją 0,5m – 0,7m od naszych ekranów. Oglądają przekaz reklamowy pod wieloma kątami. Dlatego do instalacji ekranów przy kasach używamy monitorów z matrycami IPS, które zapewniają świetne odwzorowanie kolorów, ale przede wszystkim nie tracą jakości oglądanego obrazu, niezależnie od kąta widzenia. Dzięki temu, że matryca może być oglądana pod kątem 178 stopni w pionie jak i poziomie, klienci oczekujący w kolejce będą mogli doświadczać obrazów w tym samym czasie bez utraty jakości kolorów.

Rozmiary: od 18,5″ do 28″

Przykładowe branże

Supermarket

Apteka

Stacja benzynowa

Sklep odzieżowy

Bar

Sklep convenience

Przedsiębiorstwo

Transport publiczny

Urzędy

Hotel

Szkoła wyższa

Wydarzenia

Współpraca

W sprawie współpracy, skontaktuj się z:

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

+48 512 619 436

pawel.ardzinski@localscreens.pl

Skontaktuj się z nami!

LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział handlowy

tel.: +48 512 619 436

e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 505 457 562

e-mail: serwis@localscreens.pl

Dział finansowy

tel.: +48 512 619 455

e-mail: finanse@localscreens.pl






Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę LOCALSCREENS SP Z O.O. z siedzibą w Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik, w celu udzielenia odpowiedzi, w tym przedłożenia oferty jeśli o nią pytam.






I consent to the processing of my personal data by LOCALSCREENS SP Z O.O. with headquarters at Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik, for the purpose of answering my question, including submitting an offer if I ask about it.