Zapisz się na darmową konsultację!

Wywołaj dodatkowy impuls zakupowy

Według raportu Networld Media Group, Digital Menu Boards i ROI, średni wzrost sprzedaży dowolnej przekąski lub dodatku promowanego cyfrowo wynosi około 10%, co oznacza, że zwrot z inwestycji w tego typu nośnik może zwrócić się szybciej niż w 12 miesięcy. Reklama digital signage ma jedne z najwyższych notowań w branży gastronomicznej, z wskaźnikiem adrecall na poziomie 47% po miesiącu. Lepsze zapamiętanie oznacza większą rozpoznawalność klientów i większe zaangażowanie marki, nawet miesiąc po wyświetleniu reklamy. Taka zapamiętywalność sprawia, że jest to naturalny wybór do promowania sezonowych i bardziej dochodowych dań i dodatków we właściwym czasie i miejscu.

%

Wzrost sprzedaży dodatkowych produktów i napojów

%

Zapamiętywalność dodatkowych promocji

%

Zwrot inwestycji w pierwszych 12 miesiącach

Dlaczego cyfrowy
menu board?

Możliwość zmiany cen i menu

Możliwość szybkiej modyfikacji

Wzrost sprzedaży reklamowanych dodatków i dań

Automatyczne zmiany cen

Wyświetlanie informacji

Lokalizacja
menu board

Kolejki do złożenia zamówienia

Poczekalnie

Recepcja Hotelowa

Food Court

Stołówki Pracownicze 

Bary i Restauracje

Kawiarnie i Bistro

Wyspy kawiarniane

Odporne na warunki atmosferyczne

Większa sprzedaż
z menu board

Skuteczny wzrost sprzedaży promowanych produktów

Według raportu QSRweb.com „The Top 12 Benefits of Digital Menu Boards,” 30,8% restauratorów deklaruje zwrot inwestycji w cyfrowe ekrany między 7 a 12 miesięcy. Restauratorzy deklarują 10% wzrostu sprzedaży posiłków oraz 20% wzrostu sprzedaży napojów.

Redukcja kosztów zmiany plakatów

Koszty zmiany papierowych, statycznych menu boardów są bardziej kosztowne i pochłaniają więcej czasu niż cyfrowe wyświetlacze. Rosnąca konkurencja i rozwój rynku wymaga na Restauratorach częstszą zmianę oferty i wykorzystywanie wszystkich okazji do utrzymania klienta. Dzięki cyfrowym nośnikom oferta może być aktualizowana online nawet kilka razy dziennie bez udziału pracowników.

Zwiększona satysfakcja klientów

Cyfrowe Menu Boardy zmniejszają czas subiektywny czas oczekiwania w kolejce. Wyświetlając video a także pokazując zmieniające się obrazy, absorbujemy atencję konsumentów, dzięki temu mniej uwagi poświęcają na myślenie o czekaniu. Dzięki temu zwiększamy pozytywne doświadczenia konsumentów, a także tworzymy pozytywny obraz w podświadomości klientów.

Proponowane 
monitory reklamowe 

Monitory Budżetowe

Jasność: 350 - 400 cd | Tryb pracy: 16-24/7

Rozdzielczość: Full HD

Orientacja: Poziom

Zastosowanie: w budynku, zwykłe oświetlenie

Monitory o podwyższonej jasności

Jasność: 500 - 700 cd | Tryb pracy: 24/7

Rozdzielczość: Full HD

Orientacja: Poziom/Pion

Zastosowanie: w budynku w miejscach mocno oświetlonych

Proponowane 
pakiety

Zestaw Plug&Play

2 x 43" (1 player, 1 soft)

3 x 49" (1 player, 1 soft)

Współpraca

W sprawie współpracy, skontaktuj się z:

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

+48 512 619 436

Skontaktuj się z nami!

LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział handlowy

tel.: +48 512 619 436

e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 505 457 562

e-mail: serwis@localscreens.pl

Dział finansowy

tel.: +48 512 619 455

e-mail: finanse@localscreens.pl

  • Monitory reklamowe
  • Totemy reklamowe
  • Menu Boardy
  • Monitory interaktywne
  • Ekrany na witrynę sklepową
  • Reklama 3D
  • Monitory przy kasach
  • Monitory POS
  • Ściany wideo
  • Monitory reklamowe zewnętrzne
  • Inne
  • Nothing found