Znajdź nas na Ariba

Wpisy na blogu specjalistów Localscreens

Czy warto inwestować w monitory reklamowe?

Czy warto inwestować w monitory reklamowe?

Czym są monitory reklamowe? Od tego pytania najlepiej zacząć opowiadanie o monitorach reklamowych. Są to nowoczesne nośniki DOOH (Digital Out Of Home), które raz uruchomione działają bez przerwy przez określoną liczbę godzin dziennie (od 16 do 24), wyświetlając przez...

czytaj dalej
Publikuj promocje bez grafika i bez IT

Publikuj promocje bez grafika i bez IT

Piotr jest właścicielem supermarketu, który działa w jednej ze znanych sieci franczyzowych. Mimo, że jest zobowiązany do wielu wytycznych to jednak zachowuje pewną dozę niezależności w kreowaniu polityki cenowej w produktach spoza gazetki promocyjnej.

czytaj dalej
Ekrany reklamowe na wyspach w centrach handlowych

Ekrany reklamowe na wyspach w centrach handlowych

Mimo wprowadzenia w Polsce przepisu o ograniczeniu handlu w wybrane niedziele, galerie handlowe są nadal ulubionym miejscem zakupów większości Polaków. Z tego względu, właściciele firm są skorzy płacić niemałe kwoty, aby znaleźć się wśród najemców najmodniejszych galerii handlowych.

czytaj dalej
Digital Signage – z czego się składa?

Digital Signage – z czego się składa?

Co to jest technologia DS. Jakie podstawowe korzyści możesz z niej wyciągnąć?
Digital Signage to w dosłownym tłumaczeniu „cyfryzacja znaków” czyli zastąpienie
standardowych nośników reklamowo-informacyjnych ich cyfrowymi odpowiednikami np.
plakat -> monitor, bilboard -> telebim LED itp.

czytaj dalej
Oprogramowanie digital signage

Oprogramowanie digital signage

Słuchając opinii klientów, ich zainteresowanie rozwiązaniami digital signage spowodowane jest głównie przez potrzebę maksymalnie efektywnej dystrybucji kontentu. Pełna kontrola nad treścią oraz możliwość wprowadzania maksymalnie szybkich zmian zachęca do inwestycji w nowe technologie.

czytaj dalej
Ekran na witrynę sklepową

Ekran na witrynę sklepową

Witryna sklepowa – niezależnie czy na ruchliwej ulicy czy w galerii handlowej – jest pierwszym elementem jaki widzi klient. Poprawnie zaprojektowana pozwala wyróżnić się w szeregu sąsiadów i skutecznie zachęcić do wejścia na salę sprzedaży.

czytaj dalej
Czy zastanawiałeś się nad zwykłym telewizorem do zadań reklamowych? Sprawdź czy warto.

Czy zastanawiałeś się nad zwykłym telewizorem do zadań reklamowych? Sprawdź czy warto.

Zdaje się, że większość ekranów wygląda tak samo – są płaskie, mają wyświetlacz o proporcjach 16:9, rozdzielczość Full HD (1080p), czarną ramkę oraz wiele wejść – istnieje jednak znacząca różnica między monitorami przemysłowymi (public display), a ekranami konsumenckimi, które możemy zakupić w każdym markecie RTV/AGD.

czytaj dalej

Skontaktuj się z nami!

LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział handlowy

tel.: +48 512 619 436

e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 505 457 562

e-mail: serwis@localscreens.pl

Dział finansowy

tel.: +48 512 619 455

e-mail: finanse@localscreens.pl






Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę LOCALSCREENS SP Z O.O. z siedzibą w Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik, w celu udzielenia odpowiedzi, w tym przedłożenia oferty jeśli o nią pytam.






I consent to the processing of my personal data by LOCALSCREENS SP Z O.O. with headquarters at Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik, for the purpose of answering my question, including submitting an offer if I ask about it.