Znajdź nas na Ariba

Wpisy na blogu specjalistów Localscreens

Czym jest tablica interaktywna?

Czym jest tablica interaktywna?

Każdy, kto miał kontakt z monitorem tableta, bez problemu poradzi sobie z obsługą monitorów interaktywnych, które są alternatywą dla tego typu tablic. Prezentacja może być prowadzona z komputera zewnętrznego lub wbudowanego w monitor albo z pendrive’a. Dostępne są...

czytaj dalej
Jak skorzystać z reklamy 3d w restauracji?

Jak skorzystać z reklamy 3d w restauracji?

Reklama 3D w restauracji albo odpowiednio stworzony hologram jest wyjątkowym elementem dekoracji, który wyróżni Twój lokal spośród tysiąca innych. Twój znak firmowy dzięki nowoczesnej technologii głęboko zapadnie w pamięć przechodniów i zachęci do wejścia. Efekt 3D...

czytaj dalej
Reklama 3d na budynek – dla kogo?

Reklama 3d na budynek – dla kogo?

Organizatorzy wydarzeń masowych coraz częściej i chętniej sięgają po zdobycze nowych technologii, by zadziwić gości i jeszcze bardziej uatrakcyjnić event. Jeśli do dyspozycji mamy fasadę dowolnego budynku, to warto stworzyć niepowtarzalną reklamę 3D na budynek...

czytaj dalej
Czy jest reklama 3d?

Czy jest reklama 3d?

Dla wymagających klientów, którym nie starczają już tylko monitory, alternatywę stanowi reklama 3D, która zrobi wrażenie na każdym oglądającym. Efekt 3D uzyskuje się dzięki specjalnym „wiatrakom”. Ich łączenie pozwala na tworzenie ścian, które osiągają aż 138’’, dając...

czytaj dalej
Zalety monitorów przy kasach w salonie urody

Zalety monitorów przy kasach w salonie urody

Kasa nie musi się już kojarzyć ze smutnym momentem wydawania pieniędzy. Teraz można ulżyć klientom i zainteresować ich ofertą, z której jeszcze nie skorzystali. 40% klientów twierdzi, że raczej woli salony z monitorami reklamowymi, a 70.2% odpowiada, że ogląda ekrany...

czytaj dalej
Ściana video w markecie – dla kogo?

Ściana video w markecie – dla kogo?

Ściana video w markecie to propozycja, która odmieni i wyróżni Twój lokal. Niepowtarzalne efekty wizualne przyciągają wzrok klienta i podnoszą rangę obiektu. Nie powinna jednak taka ekspozycja być przypadkowa i składać się z dowolnie zestawionych monitorów, których...

czytaj dalej
Menu boardy w restaruacjach – ekspozycja menu

Menu boardy w restaruacjach – ekspozycja menu

Jeśli prawdą jest, że je się także oczami, to prawdą jest również, że nie koncentrujemy się tylko na talerzu, ale zachęca nas sam wystrój lokalu. Nowocześnie zaprojektowana restauracja stanowi podstawę, żeby się wyróżnić i przyciągnąć gości. Zamiast przestarzałych...

czytaj dalej
Czym są menu boardy w sklepie?

Czym są menu boardy w sklepie?

Większość sklepów, prócz ogólnego asortymentu spożywczego, oferuje swoim klientom również bogatą ofertę szybkich przekąsek i napojów. Badania wykazują, że zastosowanie menu boardów w sklepie zwiększa sprzedaż o 10%. Menu boardy w sklepie pozwalają na łatwe i szybkie...

czytaj dalej
Czym jest reklama na monitorach?

Czym jest reklama na monitorach?

Nim ktoś, kto wyszedł na spacer lub pochodzić po galerii handlowej, stanie się klientem często nie zdaje sobie sprawy, że potrzebuje jakiegoś produktu lub wciąż się waha, czy go kupić. Tymczasem aż 80% decyzji o zakupie zapada w miejscu sprzedaży. Reklama na...

czytaj dalej
Monitory reklamowe w komunikacji miejskiej

Monitory reklamowe w komunikacji miejskiej

Jadąc autobusem albo tramwajem zwykle myśli się tylko o tym, żeby jak najszybciej dotrzeć do planowanego przystanku i wysiąść. Bo też najczęściej prócz tłoku nic tam się nie dzieje. A przecież starczy zaopatrzyć tabor w monitory reklamowe w komunikacji miejskiej, żeby...

czytaj dalej
Monitory reklamowe zewnętrzne na parkingach

Monitory reklamowe zewnętrzne na parkingach

Wielu osobom trudno dziś wyobrazić sobie życie bez samochodu, nawet jeśli wiąże się to ze stresem stania w korkach i poszukiwania miejsca do zaparkowania. Pamiętając o tysiącach kierowców i ich pasażerach, warto pomyśleć o zwróceniu ich uwagi na własnych biznes i...

czytaj dalej
Monitory reklamowe zewnętrzne czym są?

Monitory reklamowe zewnętrzne czym są?

Kiedy klient wie, czego szuka, wtedy kieruje się do wybranego sklepu i wybiera produkt. Ale przecież zależy nam również na tych, którzy tylko idą ulicą albo nie mają sprecyzowanych planów zakupowych. To właśnie ich potrzebuje dobry sprzedawca, to ich musi...

czytaj dalej
Monitory reklamowe w mpk czy są skuteczne?

Monitory reklamowe w mpk czy są skuteczne?

Skończył się czas, kiedy zmarznięci ludzie stali na przystankach i cierpliwie, w nieskończoność czekali na transport publiczny, przestępując jedynie nerwowo z nogi na nogę. Teraz chcą szybko i punktualnie dojechać do celu lub wybiorą alternatywne przejazdy, których...

czytaj dalej
Najlepsze monitory reklamowe dla uniwersytetów

Najlepsze monitory reklamowe dla uniwersytetów

Szkoły wyższe to miejsca kreatywnego myślenia, otwartości na świat i nowych technologii. Nie można o tym zapominać, jeśli chce się trafić z przekazem do młodych odbiorców, którzy przyzwyczaili się do życia bez kartek papieru i wiecznych piór. Otaczają się nowoczesnym...

czytaj dalej
Monitory reklamowe najlepsze do sklepu

Monitory reklamowe najlepsze do sklepu

Oferta sklepu powinna być widoczna dla każdego klienta, który ją zobaczy, zainteresuje się, pójdzie do regału, a potem z produktem do kasy. Aby wzbudzić zainteresowanie, w nowoczesnych obiektach najlepiej umieścić monitory reklamowe do sklepów. To na nich przedstawisz...

czytaj dalej
Czy warto inwestować w monitory reklamowe?

Czy warto inwestować w monitory reklamowe?

Czym są monitory reklamowe? Od tego pytania najlepiej zacząć opowiadanie o monitorach reklamowych. Są to nowoczesne nośniki DOOH (Digital Out Of Home), które raz uruchomione działają bez przerwy przez określoną liczbę godzin dziennie (od 16 do 24), wyświetlając przez...

czytaj dalej
Publikuj promocje bez grafika i bez IT

Publikuj promocje bez grafika i bez IT

Piotr jest właścicielem supermarketu, który działa w jednej ze znanych sieci franczyzowych. Mimo, że jest zobowiązany do wielu wytycznych to jednak zachowuje pewną dozę niezależności w kreowaniu polityki cenowej w produktach spoza gazetki promocyjnej.

czytaj dalej
Ekrany reklamowe na wyspach w centrach handlowych

Ekrany reklamowe na wyspach w centrach handlowych

Mimo wprowadzenia w Polsce przepisu o ograniczeniu handlu w wybrane niedziele, galerie handlowe są nadal ulubionym miejscem zakupów większości Polaków. Z tego względu, właściciele firm są skorzy płacić niemałe kwoty, aby znaleźć się wśród najemców najmodniejszych galerii handlowych.

czytaj dalej
Digital Signage – z czego się składa?

Digital Signage – z czego się składa?

Co to jest technologia DS. Jakie podstawowe korzyści możesz z niej wyciągnąć?
Digital Signage to w dosłownym tłumaczeniu „cyfryzacja znaków” czyli zastąpienie
standardowych nośników reklamowo-informacyjnych ich cyfrowymi odpowiednikami np.
plakat -> monitor, bilboard -> telebim LED itp.

czytaj dalej
Oprogramowanie digital signage

Oprogramowanie digital signage

Słuchając opinii klientów, ich zainteresowanie rozwiązaniami digital signage spowodowane jest głównie przez potrzebę maksymalnie efektywnej dystrybucji kontentu. Pełna kontrola nad treścią oraz możliwość wprowadzania maksymalnie szybkich zmian zachęca do inwestycji w nowe technologie.

czytaj dalej
Ekran na witrynę sklepową

Ekran na witrynę sklepową

Witryna sklepowa – niezależnie czy na ruchliwej ulicy czy w galerii handlowej – jest pierwszym elementem jaki widzi klient. Poprawnie zaprojektowana pozwala wyróżnić się w szeregu sąsiadów i skutecznie zachęcić do wejścia na salę sprzedaży.

czytaj dalej
Czy zastanawiałeś się nad zwykłym telewizorem do zadań reklamowych? Sprawdź czy warto.

Czy zastanawiałeś się nad zwykłym telewizorem do zadań reklamowych? Sprawdź czy warto.

Zdaje się, że większość ekranów wygląda tak samo – są płaskie, mają wyświetlacz o proporcjach 16:9, rozdzielczość Full HD (1080p), czarną ramkę oraz wiele wejść – istnieje jednak znacząca różnica między monitorami przemysłowymi (public display), a ekranami konsumenckimi, które możemy zakupić w każdym markecie RTV/AGD.

czytaj dalej

Skontaktuj się z nami!

LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1
21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział handlowy

tel.: +48 512 619 436

e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 505 457 562

e-mail: serwis@localscreens.pl

Dział finansowy

tel.: +48 512 619 455

e-mail: finanse@localscreens.pl

Administratorem danych jest: Localscreens sp. z o.o. z siedzibą w Świdniku (21-040), Aleja Lotników Polskich nr 1, e-mail: rodo@localscreens.pl. Dane będą przetwarzane w celu i przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody ( w tym marketingowej). Twoje dane przetwarzamy przy pomocy rozwiązań informatycznych, które dokonują transferu Twoich danych poza EOG, ale zgodnie z prawem. Masz określone prawa, w tym prawo wniesienia sprzeciwu. Udzielone zgody możesz wycofać w każdym czasie w sposób wskazany w Polityce prywatności lub poprzez link w stopce maila, ale nie będzie miało to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej w Polityce prywatności






Chcę otrzymywać od Localscreens sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail treści marketingowe i informacje handlowe dotyczące Localscreens sp .z o.o., jej towarów i usług.
Akceptuję Regulamin świadczenia usług Newslettera.
Regulamin