fbpx

Wpisy na blogu specjalistów Localscreens

Co można reklamować na ekranach led w MPK?

Ekrany LED są uniwersalną alternatywą dla archaicznych już papierowych plakatów i wywieszek. Odpowiednio dobrany rozmiar monitora sprawdza się w każdych warunkach atmosferycznych oraz porach dnia i nocy. Nic też dziwnego, że reklama na ekranach LED w MPK jest tak chętnie…

Czym są monitory POS?

Niewielkie rozmiary monitorów POS sprawią, że są idealnym nośnikiem reklamy I informacji w miejscu sprzedaży. Precyzyjny, wielodotykowy wyświetlacz wpływa na zwiększenie interakcji z klientem. Monitory mają wbudowany player Digital Signage, są łatwe w montażu dzięki standardowemu stojakowi w standardzie VESA,…

Monitory POS w drogerii – jak wykorzystać?

Nowoczesne drogerie dostarczają nie tylko różnorodny produkty kosmetyczne, ale starają się też o ekskluzywny wizerunek firmy, którą reprezentują, oraz bliski kontakt z klientem, który powinien stać się stałym gościem. Pomocą w wyróżnieniu się mogą być monitory POS w drogerii. Stanowią…

LCD na witryny w galerii – dlaczego warto?

Przedstawienie swoich produktów w witrynie galerii jest jednym z najważniejszych elementów walki o klienta. Witryny są pierwszym miejscem, na które zwraca uwagę przechodzień. Zaintrygowanie go w tym momencie, zwrócenie uwagi na swoją markę i produkty są istotnym działaniem marketingowym. Zastosowanie…

Tablica interaktywna w szkołach policealnych – dlaczego warto?

Przygotowanie ciekawej prezentacji dla uczniów to dziś już codzienna praktyka nauczycielska. Lekcja stanie się tym bardziej interesująca i pozwoli skupić uwagę, jeśli wykorzystane zostaną najnowszej technologii pomoce naukowe. Wśród nich jedną z najciekawszych propozycji są monitory interaktywne w szkołach policealnych.…

Witryny sklepowe, jak się reklamować?

Witryny są najważniejszą częścią każdego sklepu. To ją właśnie jako pierwszą widzi i albo się zainteresuje, wejdzie, dokona zakupów albo pójdzie dalej. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o jej atrakcyjność. Łatwo to osiągnąć wyposażając witrynę w ekran reklamowy. Zalety…

Reklama na witrynie sklepowej w galerii handlowej

Żeby zrobić dziś naprawdę duży interes, trzeba się wyróżniać, zostać zauważonym w szeregu sklepów. Galerie handlowe są świetnym miejscem biznesowym, ale przez niedopatrzenie łatwo można stracić klientów. Witryna sklepowa w galerii handlowej musi być wyjątkowa, specyficzna, przykuć wzrok i zdobyć…

Tablica interaktywna do biura – jak wykorzystać?

Żadna prezentacja biznesowa ani szkolenie nie może się już dziś obejść bez wykorzystania monitora interaktywnego w biurze. Jego zalety są wielostronne. Dostosowany do powierzchni biura monitor w rozmiarze od 55’’ do 86’’ zapełni doskonałą jakość obrazu i nasycenie kolorów. Wysoka…

Reklama na tablicy interaktywnej na uniwersytecie

Czarne tablice, po których mazało się kredą, a nawet białe z flamastrami odchodzą już do lamusa współczesnej edukacji. Ich miejsce zajmują nowoczesne monitory interaktywne na uniwersytetach. Charakteryzują się prostą i intuicyjną obsługą, wysokim poziomem interakcji, doskonałym wykonaniem i wytrzymałością. Prezentacja…

Reklama 3d na uniwersytecie – czy to możliwe?

Młodzież trudno dziś już zadziwić. Są jednak takie metody, że wielu z otwartymi ustami będzie podziwiać możliwości najnowszych osiągnięć technicznych. Jeśli kierujemy reklamę do studentów, to wystarczy ściana budynku, żeby reklama 3D pojawiła się na uniwersytecie. Efekt 3D uzyskuje się…