Jak wykorzystać cyfrowe menuboardy i zwiększyć sprzedaż w restauracji?
Niezależnie od tego, czy prowadzisz samodzielnie restaurację, pracujesz w korporacji, który przygotowuje pyszne dania dla wszystkich smakoszy to z pewnością chcesz stale zwiększać sprzedaż i usprawniać restauracje, bar czy kawiarnie. Spróbujmy odpowiedzieć na pytanie : Jak zwiększyć sprzedaż w restauracji?
Jeśli chodzi o działania, które sprawiają, że restauracja jest wyjątkowa, pozostanie na bieżąco z najnowszymi trendami cyfrowymi może pomóc w zwiększeniu sprzedaży i stać się ulubieńcem lokalnych klientów. Świetnym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest wykorzystanie rozwiązań takich jak cyfrowe menuboardy i menu, aby usprawnić doświadczenie gastronomiczne.
Przejdźmy do sposobów wykorzystania cyfrowych tablic menu do zwiększenia sprzedaży w restauracji i omówmy, jak mogą one pomóc w poprawie doświadczenia klienta, jednocześnie optymalizując Twój proces pracy.
Cyfrowe menuboardy oferują lepszą dostępność
Dostępność to kluczowy czynnik wpływający na sposób, w jaki konsumenci dokonują zakupów we wszystkich branżach, a to właśnie jeden z powodów, dla których cyfrowe menu zdobywają popularność. Dzięki cyfrowemu menu klienci mogą łatwo zapoznać się z oferowanymi produktami, co ułatwia proces odkrywania nowych ulubionych potraw i składania zamówień. Na przykład można powiększyć wyświetlaną czcionkę, wyróżnić ulubione potrawy na menu i wiele więcej.
Od tabletów po wiszące ekrany LED, a nawet skanowalne kody, które automatycznie aktualizują menu – wszystkie te formy cyfrowych menu są znacznie więcej niż kolejnym modnym trendem. Nie tylko poprawiają one dostępność, ale niektóre formy cyfrowych menu pozwalają klientom zamawiać bezpośrednio z wirtualnego menu. To może zmniejszyć ryzyko potencjalnych nieporozumień podczas składania zamówień i pomóc zapewnić, że klienci otrzymają dokładnie to, czego chcą.
Ostateczną korzyścią wynikającą z wykorzystania cyfrowego menu w restauracji lub innym miejscu jest jego elastyczność. Dzięki cyfrowemu menu można łatwo dodawać, aktualizować, usuwać i zmieniać pozycje na liście. To zapewnia poziom transparentności, umożliwia wyróżnienie najlepiej sprzedających się produktów i informuje klientów o dostępności najnowszych przystawek, dań głównych, dań obiadowych, dodatków i deserów.
Optymalizacja komunikacji z klientem
Cyfrowe menu nie służą tylko do poprawy doświadczenia klienta poprzez dostępność, ale są również świetnym sposobem na udoskonalenie komunikacji z klientem. Dzięki cyfrowemu menu można je przesyłać do interaktywnych kiosków, które umożliwiają klientom przejęcie kontroli nad procesem składania zamówienia. To świetne rozwiązanie, które poprawia czas realizacji zamówień i skraca czas oczekiwania dla klientów.
Poprzez ulepszanie procesu komunikacji za pomocą różnych form cyfrowej sygnalizacji, można strategicznie i łatwo poprawić sprzedaż poprzez wirtualną komunikację. Jest to również łatwy i skuteczny sposób na sprzedaż dodatkowych produktów i promowanie zakupów impulsywnych, bez konieczności kreowania glamour i intensywnej reklamy.
Przyjrzyjmy się przykładowi: Cyfrowe menu, które są stosowane za pomocą interaktywnych kiosków, mogą poprawić łączność w całej restauracji. Kiedy klient składa zamówienie za pomocą rozwiązań cyfrowych, może ono zostać natychmiastowo przesłane do kuchni, gdzie kucharze mogą zacząć przygotowywać potrawy. To nie tylko potencjalnie skraca czas oczekiwania, ale również zmniejsza ryzyko, że klient otrzyma nieodpowiednie zamówienie lub potrawę, która nie spełnia jego oczekiwań (np. bez ogórków w burgerze).
Poprzez stworzenie lepszego połączenia, klienci mogą bezpośrednio komunikować swoje potrzeby i czuć się bardziej uwzględnieni i zauważeni. To może zachęcić ich do zamawiania więcej, powrotu po kolejny pyszny posiłek i potencjalnie pozostawienia większej napiwku dla ciężko pracującego personelu, zostawienia pozytywnej opinii czy polecenia innym
Wzrost ogólnej efektywności
Wdrażanie cyfrowych menu może być rewolucyjne dla restauracji czy baru. Pozwolenie klientom na bardziej interaktywne doświadczenie z wyborem zamówienia to jedno, ale te wirtualne menu są także świetne do poprawy całego procesu pracy w lokalu gastronomicznym. Od komunikacji, przez śledzenie sprzedaży, przechowywanie niezbędnych danych i oszczędzanie pieniędzy na produktach drukowanych, nie brakuje korzyści.
Restauracyjne tablice cyfrowe są także świetnym sposobem na promowanie programów lojalnościowych, promocji, sezonowych produktów i nie tylko. Dzięki interaktywnym cyfrowym menu klienci mogą przejść przez proces zamawiania i płacenia bezpośrednio z kiosku lub tabletu. Może to być także doskonały moment, aby zebrać adresy e-mail i numery telefonów klientów lub zachęcić ich do zapisania się na promocyjne oferty. Wszystko to pomaga budować relacje i może zachęcić ich do powrotu po kolejne wspaniałe doświadczenie. Jednocześnie zapewniając pracownikom możliwość skupienia się na zarządzaniu i utrzymaniu płynności pracy w lokalu.
Szybkie podsumowanie korzyści z menuboardów:
- Poprawiona czytelność i dostępność dla klientów
- Uporządkowany proces zamawiania
- Zmniejszone czasy oczekiwania
- Poprawione sprzedaż produktów dodatkowych
- Wzmocnione relacje między restauracją a klientem
Pozwól Localscreens usprawnić Twoją restaurację dzięki technologii Digital Signage
Myślisz o przetestowaniu wykorzystania Menuboardów i Digital Signage dla Twojej restauracji? Firma Localscrens ma wszystkie niezbędne rozwiązania dla Ciebie. Menuboardy, Monitory Reklamowe, Totemy reklamowe, infokioski, ekrany witrynowe. Mamy wszystko, czego potrzebujesz. Bez względu na to, czy jesteś jednolokalową restauracją czy stale rozwijającą się siecią z lokalizacjami na terenie całego kraju. Mamy narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w tym szybko zmieniającym się świecie cyfrowym.
Dzięki rozwiązaniom Digital Signane i menuboardom, otrzymujesz od nas wsparcie przez całą dobę, 365 dni w roku. Ponadto wykorzystasz łatwe w użyciu sza które ułatwiają aktualizowanie cyfrowych tablic menu i materiałów marketingowych. Nigdy więcej nie martw się o naukę najnowszej technologii, a pozwól nam zająć się wszystkimi trudnościami dla Ciebie. Masz pytania dotyczące szczegółów lub jesteś ciekawy, jak możemy Ci pomóc w sposób szczególny? Skontaktuj się z nami jeszcze dziś! Możemy omówić Twoje cele i bieżący plan biznesowy oraz pomóc Ci stworzyć idealne cyfrowe menu, która przyciągnie uwagę głodnych klientów. Poprawmy razem doświadczenie konsumentów i zwiększmy sprzedaż z łatwością.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI !
LocalScreens Sp. z o.o.
Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik
NIP: 946-266-75-36
Dział sprzedaży
tel.: +48 512 619 436
e-mail: kontakt@localscreens.pl
Serwis
tel.: +48 530 577 699
e-mail: serwis@localscreens.pl
Finanse
tel.: +48 512 619 455
e-mail: finanse@localscreens.pl