fbpx

Interaktywne monitory wiodą prym w handlu detalicznym

Bez kategorii

Interaktywne monitory digital signage pomogą dostarczyć innowacyjne przestrzenie handlowe, które ostatecznie doprowadzą do głębszej edukacji konsumentów i przywiązania do marki.

interaktywne digital signage

Był taki czas, kiedy interaktywne ekspozytory handlowe przełamywały schematy dzięki prostym pętlom wideo lub czujnikom ruchu wywołującym audio call-to-action. Bazując na tych cechach, wiele z dzisiejszych interaktywnych ekspozycji detalicznych idzie jeszcze dalej z oryginalnymi pomysłami na prezentację i demonstrację produktów.

Nie jest zaskoczeniem, że innowacyjne marki wdrażają unikalne elementy do swoich programów merchandisingowych. Technologia oferuje nie tylko możliwość zbierania danych, ale także włączenie elementów rozrywkowych, które ekscytują kupujących i zachęcają do odkrywania. Ostatecznie, interaktywne wyświetlacze mogą prowadzić do głębszej edukacji konsumentów i przywiązania do marki.

Wyświetlacze sklepowe z ekranami dotykowymi

Kioski od dziesięcioleci rewolucjonizują nasze codzienne doświadczenia. Używamy ich do zamawiania jedzenia, płacenia za parking i nadawania bagażu, więc łatwo zapomnieć, że ekrany dotykowe nie zawsze były normą.

Ponieważ technologia ta jest dziś dobrze ugruntowana i szeroko stosowana, niektóre marki wzbogacają ekspozycje handlowe o ekrany dotykowe, aby dać kupującym możliwość bezpośredniego doświadczenia. Używane są one często do przeglądania niekończących się alejek, wyszukiwania dodatkowych informacji o produkcie lub dostosowywania towaru do własnych potrzeb.

Globalny producent farb, powłok i materiałów specjalistycznych, firma PPG, dostrzegła korzyści płynące z zastosowania ekranu dotykowego w swojej ekspozycji chipów malarskich, kiedy uruchomiła swój obecny program detaliczny „Voices of Color”.

Klienci mogą korzystać z interaktywnego wyświetlacza, aby:

Skanować żetony farby i oglądać wybór kolorów w różnych środowiskach i miejscach.
Odkryć rekomendacje kolorów uzupełniających.
Przesłać e-mailem lub zapisać ulubione kolory, które później można wyświetlić na urządzeniu w domu.
Udany program wyświetlania nadal pomaga kupującym dzisiaj w sklepach w całym kraju.

Kiedy online przechodzi w offline


Omnichannel, phygital, nazwij to jak chcesz. Chodzi o to, że jesteśmy już przyzwyczajeni do procesu rozpowszechniania naszych doświadczeń zakupowych na różnych platformach. A ponieważ konsumenci chętnie wracają do zakupów w sklepach w miarę słabnięcia pandemii, niegdyś cyfrowe marki rozwijają współpracę z tradycyjnymi sklepami stacjonarnymi, aby dotrzeć do większej grupy klientów.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI !


LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział sprzedaży

tel.: +48 512 619 436
e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 530 577 699
e-mail: serwis@localscreens.pl

Finanse

tel.: +48 512 619 455
e-mail: finanse@localscreens.pl

              

    Przeczytaj także

    Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca

    Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca?

    Kiedy konkurencja na rynku jest coraz większa, firmy szukają nowatorskich sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które zyskują na popularności, są ekrany reklamowe. Wykorzystując najnowsze technologie, takie jak Digital Signage, ekrany te…