fbpx

5 powodów dlaczego warto zacząć używać Digital Signage

Doradzamy
5 powodów dlaczego warto zacząć używać Digital Signage

Współczesne miasta coraz bardziej przypominają futurystyczne światy znane z filmów science-fiction, takich jak Blade Runner. Wiele z tego ma związek z powszechną obecnością przyciągających wzrok reklam digital signage. Są teraz wszędzie, w sklepach, restauracjach i hotelach, na przystankach autobusowych, lotniskach i stadionach, a także promieniują z frontów i boków wyróżniających się budynków. Technologia głęboko zmieniła zachowania ludzi. Dla wielu z nas cyfrowy ekran jest pierwszą rzeczą, na którą patrzymy rano i ostatnią przed snem. A w międzyczasie są one w naszych kieszeniach, gdziekolwiek się udamy. Staliśmy się społeczeństwem zasadniczo wychowanym na cyfrowych ekranach, a nasz apetyt na to tylko rośnie. Oczekuje się, że globalny rynek digital signage wzrośnie z 15 miliardów dolarów do ponad 24 miliardów dolarów do 2025 roku. Mając do dyspozycji tak wiele informacji i tyle rozpraszaczy po drodze, przyciągnięcie uwagi ludzi jest trudnym zadaniem, zwłaszcza dla sprzedawców detalicznych. Druk po prostu nie ma takiej samej siły przyciągania jak kiedyś. W dzisiejszym połączonym świecie najlepsi sprzedawcy detaliczni łączą interakcje cyfrowe i fizyczne, aby stworzyć wielozmysłowe doświadczenie zakupowe. Wygoda zakupów online jest trudna do pobicia, ale digital signage okazuje się być asem w rękawie dla sprzedawców detalicznych. Korzyści jest wiele, a my zawęziliśmy listę do 5 najbardziej przekonujących powodów, dla których warto zacząć korzystać z digital signage.

1. TWOI KLIENCI JUŻ TEGO WYMAGAJĄ

W ankiecie przeprowadzonej przez firmę Nielsen wśród 1000 kupujących przyzwyczajonych do sprzedaży detalicznej z wyświetlaczami cyfrowymi, 42% stwierdziło, że wolałoby robić zakupy w sklepie z wyświetlaczami wideo, 68% stwierdziło, że komunikaty z wyświetlaczami cyfrowymi wpłynęły na ich decyzje zakupowe, a 77% stwierdziło, że pomogło im dowiedzieć się więcej o produktach. Kupujący już korzystają z ekranów cyfrowych w każdym innym aspekcie swojego życia, więc niemal oczekuje się, że wchodząc do sklepu, znajdą coś dla nich na ekranie cyfrowym. Kiedy inni sprzedawcy detaliczni już angażują kupujących dzięki cyfrowym doświadczeniom, co mówi o Twojej marce, gdy wciąż drukujesz swój przekaz na papierze? Czy możesz sobie pozwolić na to, by być postrzeganym jako przestarzały i spóźniony?

2. Technologia Digital Signage tchnie nowe życie w zakupy

Ludzkie oko jest bardziej przyciągane do ruchomych obrazów i dynamicznych filmów niż do statycznych ekranów. Digital Signage umożliwia łączenie tekstu, grafiki, dźwięków i filmów, aby przekaz był bardziej przekonujący i atrakcyjny wizualnie. Mają wszechstronność, aby nie tylko informować lub sprzedawać, ale także zabawiać klientów. Umieść je w odpowiednich miejscach, a możesz na przykład zamienić przerażające miejsca, takie jak kolejka oczekujących, w miejsca rozrywki. Badania wykazały, że digital signage może skrócić postrzegany przez klienta czas oczekiwania nawet o 35 procent.

3. Digital Signage zmniejsza odpady i koszty

Zatrzymaj się i pomyśl o kosztach i wpływie reklamy drukowanej na środowisko. Drzewa są wycinane, używane są toksyczne atramenty, koszty druku i transportu sumują się, ktoś musi zapłacić za wyświetlanie i usuwanie reklam prasowych, a następnie wyrzucanie ich, aby trafiły na wysypisko. Mimo że ekrany Digital Signage zużywają energię do działania, nic nie musi być fizycznie produkowane ani marnowane, co czyni tę opcję znacznie bardziej przyjazną dla środowiska.

4. DZIAŁAJ W CZASIE Z NIEZRÓWNANĄ WOLNOŚCIĄ

Krajobraz handlu detalicznego zmienia się szybko. Aby dobrze sobie radzić, musisz szybko reagować na warunki rynkowe, niezależnie od tego, czy chodzi o zmieniające się poziomy zapasów, czy nowe oferty konkurencji. Potrzebujesz reklamy zależnej od czasu. Ale charakter drukowania jest czasochłonny. Wiadomości muszą być ręcznie drukowane, umieszczane i usuwane, co może prowadzić do wielu straconych okazji. Za pomocą zaledwie kilku prostych kliknięć monitory reklamowe Digital Signage pozwalają przekazać wiele komunikatów, zmieniać je na bieżąco w czasie rzeczywistym i planować ich wyświetlanie w różnych porach dnia. Stosując oprogramowanie do monitorów reklamowych możesz nimi zarządzać z dowolnego miejsca na świecie posiadając internet.

5. PRZYCIĄGA UWAGĘ I UTRZYMUJE ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW

Dzisiejsze ekrany Digital Signage o wysokiej rozdzielczości są po prostu oszałamiające. Niewiarygodnie ostry obraz i żywe kolory oznaczają, że Twoja wiadomość będzie miała większe szanse na przebicie się przez szum i przyciągnięcie uwagi ludzi. To staje się lepsze. Digital signage nie jest już tylko jednokierunkowym dialogiem między Tobą a Twoimi klientami, teraz możesz go używać do dostarczania interaktywnych treści, które naprawdę otwierają rodzaje doświadczeń, które możesz dla nich stworzyć. Pomyśl o zamawianiu kiosków, promocji z elementami grywalizacji i aktywacji mediów społecznościowych. Bądź na bieżąco, ponieważ w nadchodzących tygodniach będziemy zagłębiać się we wszystkie ekscytujące i kreatywne sposoby angażowania klientów za pomocą ekranów Digital Signage.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI !


LocalScreens Sp. z o.o.

Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik

NIP: 946-266-75-36

Dział sprzedaży

tel.: +48 512 619 436
e-mail: kontakt@localscreens.pl

Serwis

tel.: +48 530 577 699
e-mail: serwis@localscreens.pl

Finanse

tel.: +48 512 619 455
e-mail: finanse@localscreens.pl

              

    Przeczytaj także

    Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca

    Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca?

    Kiedy konkurencja na rynku jest coraz większa, firmy szukają nowatorskich sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które zyskują na popularności, są ekrany reklamowe. Wykorzystując najnowsze technologie, takie jak Digital Signage, ekrany te…