Znajdź nas na Ariba

Mimo wprowadzenia w Polsce przepisu o ograniczeniu handlu w wybrane niedziele, galerie handlowe są nadal ulubionym miejscem zakupów większości Polaków. Z tego względu, właściciele firm są skorzy płacić niemałe kwoty aby znaleźć się wśród najemców najmodniejszych galerii handlowych.

Na taki wydatek nie są jednak gotowi mali przedsiębiorcy lub firmy dopiero wkraczające na rynek. Dla takich klientów centra handlowe mają rozwiązanie w postaci tzw. Wysp handlowych. Choć coraz częściej wyspy wykorzystują także majętne instytucje bankowe.

Zaletą tego formatu jest usytuowanie powierzchni handlowej w ciągu komunikacyjnym przez co punkt staje się „podatny” na przypadkowych klientów. Jednak z powodu ograniczonej powierzchni ciężko jest na wyspie wygospodarować miejsce na skuteczny przekaz reklamowy.

Z tego względu świetnym rozwiązaniem będzie instalacja ekranu reklamowego, który nie zajmuje wiele miejsca oraz daje możliwość wyświetlania ruchomego obrazu.

#1 Zadaj sobie kilka pytań

Tym samym sprecyzuj, co chcesz osiągnąć instalując ekran reklamowy w swoim obiekcie.

– ekran LCD ma służyć do zwykłego informowania klienta czy stworzeniu efektu „wow”?

– czy monitor ma zwracać uwagę czy być tłem ekspozycji?

– chcesz skupić się na tekście czy obrazie?

Oczywiście trudno udzielić jednoznacznych odpowiedzi, ale czym bardziej rozwiniesz swoje potrzeby tym łatwiej będzie Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie.

Efekt Synergii

Tak jak wspomniałem wcześniej, niewątpliwie zaletą „wyspy” jest to, że znajduje się w ciągu komunikacyjnym i „stoi na drodze” przechodniów galerii. Jednak nie zawsze będzie to wystarczający argument aby zachęcić klienta do przyjrzenia się ofercie. Instalując ekran reklamowy i wyświetlając na nim ciekawy kontent jesteśmy w stanie zainteresować klienta i zachęcić go do zatrzymania przy wyspie.

Bardzo dobra realizacja firmy wyjątkowy prezent

Przejmij kontrolę

Jeżeli jesteś właścicielem sieci wysp możesz się zastanawiać w jaki sposób okiełznać każdy ekran w Twoich placówkach. Na szczęście dzięki użyciu profesjonalnych ekranów reklamowych oraz oprogramowania wszystko dzieje się zdalnie. Po pierwsze nie musisz liczyć na to, że pracownik wyspy włączy monitor. Po drugie wszystkie reklamy możesz wysyłać przez internet bezpośrednio na monitor. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej nt. oprogramowania DS, przeczytaj artykuł.

Pozwól sprzedawać

Często to sprzedawca na wyspie najlepiej wie co w danej chwili warto promować. Warto więc wyposażyć go w narzędzie, które pozwoli mu samodzielnie wstawić produkt z promocją bez umiejętności graficznych oraz informatycznych. Wszystko co wstawi pojedynczy pracownik/kierownik jest widoczne przez centralę. Z tego narzędzia korzystają także działy marketingu, ponieważ mogą w ciągu minuty wstawić daną promocję na ekrany bez potrzeby czekania na produkcję od grafika i obsługi działu IT.

Polecane produkty

Sprzęt!

W kontekście monitora na wyspie istotnym parametrem będzie jasność i wielkości matrycy. W przypadku lokalizacji budowanych od „0” mamy duże pole manewru w wyborze wielkości ekranu. Dobrze zaprojektowana wyspa pozwoli zmieścić nawet 55” monitor. Parametr ten jest istotny dla widoczności ekranu z większego dystansu. Jeżeli jednak nie mamy możliwości zainstalowania większego monitora warto nadrobić ten niedobór parametrem jasności. Mocno świecący monitor przykuje uwagę mimo mniejszej przekątnej obrazu.

Pomysłowa realizacja mBank – ekran w ustawieniu pionowym

Podsumowanie

Wyspy handlowe to wciąż ewoluujący format, który cieszy się dużą popularnością wśród najemców. Ze względu na swoje walory ekspozycyjne nadaje się do promocji produktów i usług z różnych branż. Warto więc wzmocnić ten atut i rozważyć instalację monitora reklamowego na wyspie handlowej aby zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki.

Jeżeli nie jesteś pewien swojego wyboru, lub trudno przewidzieć Ci końcowy efekt, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie.

Administratorem danych jest: Localscreens sp. z o.o. z siedzibą w Świdniku (21-040), Aleja Lotników Polskich nr 1, e-mail: rodo@localscreens.pl. Dane będą przetwarzane w celu i przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody ( w tym marketingowej). Twoje dane przetwarzamy przy pomocy rozwiązań informatycznych, które dokonują transferu Twoich danych poza EOG, ale zgodnie z prawem. Masz określone prawa, w tym prawo wniesienia sprzeciwu. Udzielone zgody możesz wycofać w każdym czasie w sposób wskazany w Polityce prywatności lub poprzez link w stopce maila, ale nie będzie miało to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej w Polityce prywatności







Share This