fbpx

Zalety monitorów przy kasach – czy zwiększają sprzedaż?

Podejście klienta do kasy nie musi być momentem pożegnania go w naszym sklepie czy salonie. Jest to świetny moment, żeby przykuć jego uwagę dodatkową reklamą, zachęcić promocjami, nakłonić do powrotu w stronę regałów lub kolejnej wizyty. Monitory przy kasach świetnie się sprawdzają jako nośnik nowoczesnej reklamy, ponieważ, dobrze zaprojektowane i z ciekawą zawartością, przyciągają wzrok kupującego, które czeka w kolejce do kasy. Zainteresowanie wtedy staje się większe, a towar jeszcze atrakcyjniejszy. Jasny obraz, dzięki wysokiej rozdzielczości, jest atutem firmy, podnosi prestiż sklepu, a wydatek zwraca się zaskakująco szybko.

Przeczytaj także

Ekrany reklamowe – gdzie je umieścić?

Warunki w supermarkecie zdecydowanie sprzyjają obecności ekranów reklamowych. Przestrzenie te, to zazwyczaj duże otwarte powierzchnie, oddzielone jedynie półkami z produktami, na których znajduje się duża ilość plakatów. Jak możemy wykorzystać potencjał digital signage w supermarkecie? Przede wszystkim, jesteśmy w stanie…

menuboard

Menuboard – gdzie je umieścić?

Podobnie jak z każdą inną formą reklamy, lokalizacja, w której będzie się znajdować musi być dobrze przemyślana. Gdzie warto ulokować menuboard, by wykorzystać jego pełen potencjał? Miejscem, które od razu przychodzi nam na myśl, jest punkt w naszej gastronomii, gdzie…

digital signage trends

Digital signage trends

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ekrany rządzą światem przekazu informacji oraz wraz z systemem digital signage stanowią bardzo nowoczesne medium komunikacji. Jednak, żeby zobaczyć skalę tego fenomenu, spójrzmy jak to się przekłada na liczby. Oto kilka ze świeższych badań i statystyk.…