Zalety monitorów przy kasach – czy zwiększają sprzedaż?

Podejście klienta do kasy nie musi być momentem pożegnania go w naszym sklepie czy salonie. Jest to świetny moment, żeby przykuć jego uwagę dodatkową reklamą, zachęcić promocjami, nakłonić do powrotu w stronę regałów lub kolejnej wizyty. Monitory przy kasach świetnie się sprawdzają jako nośnik nowoczesnej reklamy, ponieważ, dobrze zaprojektowane i z ciekawą zawartością, przyciągają wzrok kupującego, które czeka w kolejce do kasy. Zainteresowanie wtedy staje się większe, a towar jeszcze atrakcyjniejszy. Jasny obraz, dzięki wysokiej rozdzielczości, jest atutem firmy, podnosi prestiż sklepu, a wydatek zwraca się zaskakująco szybko.

Przeczytaj także

Czym jest infokiosk?

Infokiosk, to ekran interaktywny spełniający funkcje informacyjne, reklamowe i komunikacyjne, obudowany w konstrukcji stojącej, nie jest więc typowym wiszącym ekranem digital signage. Tego typu forma jest zazwyczaj nastawiona na zastąpienie stanowisk świadczących usługi, jak na przykład informacja turystyczna, czy kasy…

Czym są ekrany LED?

Light – emmiting – diodes, to rozwinięcie skrótu LED, który odnosi się do sposobu działania tego ekranu. Zasadniczo diody LED przekształcają energię elektryczną bezpośrednio w światło, co różni się od tradycyjnego oświetlenia żarowego, które wykorzystuje energię cieplną do generowania światła,…

system kolejkowy

Czym jest system kolejkowy?

W dzisiejszym handlu detalicznym skrócenie czasu obsługi oraz podniesienie jej jakości staje się jednym z najważniejszych aspektów organizacji sprzedaży. Oczywiście są przypadki w których przedsiębiorcy inwestują w długie kolejki jednak jest to sytuacja osobliwa, która działa w wybranych branżach oraz…