fbpx

Wyświetlacze LED – dlaczego warto?

Digital signage przyciąga 72 procent więcej uwagi niż reklamy online. Jest to narzędzie, które każda branża, czy to handel detaliczny, hotelarstwo, opieka zdrowotna, technologia, edukacja, sport czy środowiska korporacyjne, przyjmuje, aby skutecznie komunikować się z konsumentami. Digital signage stało się popularnym narzędziem marketingowym dla firm. Wyświetlacze LED stały się częścią naszego codziennego życia. 90% informacji przetwarzanych przez nasz mózg to informacje wizualne. Nic dziwnego, że ponad 60% osób, które widzą produkt na cyfrowym wyświetlaczu, chce dowiedzieć się o nim więcej. 40 procent klientów zgadza się, że wewnętrzne wyświetlacze LED wpływają na ich decyzje zakupowe. Ekrany LED zachęcają konsumentów do większych wydatków. Aż 80 proc. klientów zgodziło się, że weszło do sklepu, ponieważ ich uwagę przykuł cyfrowy znak na zewnątrz sklepu. 

Ekrany LED w reklamie

Przyciągaj uwagę w sposób odpowiedni dla naszych czasów. Mało co może tak zainteresować ludzi, jak dynamiczne kolorowe treści wyświetlane w wysokiej jakości. Ponadto, digitalne banery pomagają zakorzenić się w pamięci, oraz budują świadomość marki jak i kreują pozytywne wrażenia. Pamiętaj, żeby pozostawać w centrum uwagi, nie dawać o zapomnieć o swojej marce. Ekrany LED pomogą Ci to osiągnąć, i zawsze być krok przed konkurencją. 

Wyświetlacze LED, czym się charakteryzują?

Cechą, która wydaje się być najbardziej wyróżniać ekrany LED to ich wysoka jasność, osiągająca poziom nawet 6000 nitów. Wyświetlacze LED nastawione na pracę zewnętrzną są wyposażone w ochronę przed promieniowaniem UV. Ponadto są skłonne do pracy w skrajnych temperaturach bez szwanku. Jest to obowiązkowy aspekt, ponieważ ekrany LED mają za zadanie pracować bardzo długo na najwyższych obrotach. Mimo wysokiej jasności oraz dużej wydajności wyświetlaczy LED cechują się one wysokim wskaźnikiem energooszczędności. Ekrany typu LED same w sobie występują w dużych rozmiarach, nie jest to zintegrowany zespół mniejszych ekranów. Brak ramek oraz spójność obrazu daje nam estetykę na najwyższym poziomie

Ekrany LED – rozdzielczość

Rozdzielczość wymagana dla wyświetlacza LED zależy od odległości oglądania. Z jakiej odległości Twoi odbiorcy będą oglądać wyświetlacz? Jeśli jesteś blisko wyświetlacza LED o niskiej rozdzielczości (większy dystans między diodami), trudno będzie zobaczyć, co jest na wyświetlaczu. Zazwyczaj istnieje związek między rozdzielczością wyświetlacza a ceną. Im wyższa rozdzielczość, tym więcej diod na m2 – a więc wyższa cena za m2. Dobrą zasadą dotyczącą wyświetlaczy LED jest: rozstaw piksela 1 mm na każdy metr

Przeczytaj także

Ściany Videowall, czyli czym są ściany wideo

Standardowe ekrany w technologii LCD osiągają rozmiary do 98”. Zdarzają się oczywiście matryce o wielkości 110” są to jednak ekrany bardziej pokazowe niż standardowy produkt do regularnej sprzedaży.

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca?

Kiedy konkurencja na rynku jest coraz większa, firmy szukają nowatorskich sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które zyskują na popularności, są ekrany reklamowe. Wykorzystując najnowsze technologie, takie jak Digital Signage, ekrany te…