fbpx

Wyświetlacze LED – dlaczego warto?

Digital signage przyciąga 72 procent więcej uwagi niż reklamy online. Jest to narzędzie, które każda branża, czy to handel detaliczny, hotelarstwo, opieka zdrowotna, technologia, edukacja, sport czy środowiska korporacyjne, przyjmuje, aby skutecznie komunikować się z konsumentami. Digital signage stało się popularnym narzędziem marketingowym dla firm. Wyświetlacze LED stały się częścią naszego codziennego życia. 90% informacji przetwarzanych przez nasz mózg to informacje wizualne. Nic dziwnego, że ponad 60% osób, które widzą produkt na cyfrowym wyświetlaczu, chce dowiedzieć się o nim więcej. 40 procent klientów zgadza się, że wewnętrzne wyświetlacze LED wpływają na ich decyzje zakupowe. Ekrany LED zachęcają konsumentów do większych wydatków. Aż 80 proc. klientów zgodziło się, że weszło do sklepu, ponieważ ich uwagę przykuł cyfrowy znak na zewnątrz sklepu. 

Ekrany LED w reklamie

Przyciągaj uwagę w sposób odpowiedni dla naszych czasów. Mało co może tak zainteresować ludzi, jak dynamiczne kolorowe treści wyświetlane w wysokiej jakości. Ponadto, digitalne banery pomagają zakorzenić się w pamięci, oraz budują świadomość marki jak i kreują pozytywne wrażenia. Pamiętaj, żeby pozostawać w centrum uwagi, nie dawać o zapomnieć o swojej marce. Ekrany LED pomogą Ci to osiągnąć, i zawsze być krok przed konkurencją. 

Wyświetlacze LED, czym się charakteryzują?

Cechą, która wydaje się być najbardziej wyróżniać ekrany LED to ich wysoka jasność, osiągająca poziom nawet 6000 nitów. Wyświetlacze LED nastawione na pracę zewnętrzną są wyposażone w ochronę przed promieniowaniem UV. Ponadto są skłonne do pracy w skrajnych temperaturach bez szwanku. Jest to obowiązkowy aspekt, ponieważ ekrany LED mają za zadanie pracować bardzo długo na najwyższych obrotach. Mimo wysokiej jasności oraz dużej wydajności wyświetlaczy LED cechują się one wysokim wskaźnikiem energooszczędności. Ekrany typu LED same w sobie występują w dużych rozmiarach, nie jest to zintegrowany zespół mniejszych ekranów. Brak ramek oraz spójność obrazu daje nam estetykę na najwyższym poziomie

Ekrany LED – rozdzielczość

Rozdzielczość wymagana dla wyświetlacza LED zależy od odległości oglądania. Z jakiej odległości Twoi odbiorcy będą oglądać wyświetlacz? Jeśli jesteś blisko wyświetlacza LED o niskiej rozdzielczości (większy dystans między diodami), trudno będzie zobaczyć, co jest na wyświetlaczu. Zazwyczaj istnieje związek między rozdzielczością wyświetlacza a ceną. Im wyższa rozdzielczość, tym więcej diod na m2 – a więc wyższa cena za m2. Dobrą zasadą dotyczącą wyświetlaczy LED jest: rozstaw piksela 1 mm na każdy metr

Przeczytaj także

Ekrany reklamowe – gdzie je umieścić?

Warunki w supermarkecie zdecydowanie sprzyjają obecności ekranów reklamowych. Przestrzenie te, to zazwyczaj duże otwarte powierzchnie, oddzielone jedynie półkami z produktami, na których znajduje się duża ilość plakatów. Jak możemy wykorzystać potencjał digital signage w supermarkecie? Przede wszystkim, jesteśmy w stanie…

menuboard

Menuboard – gdzie je umieścić?

Podobnie jak z każdą inną formą reklamy, lokalizacja, w której będzie się znajdować musi być dobrze przemyślana. Gdzie warto ulokować menuboard, by wykorzystać jego pełen potencjał? Miejscem, które od razu przychodzi nam na myśl, jest punkt w naszej gastronomii, gdzie…

digital signage trends

Digital signage trends

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ekrany rządzą światem przekazu informacji oraz wraz z systemem digital signage stanowią bardzo nowoczesne medium komunikacji. Jednak, żeby zobaczyć skalę tego fenomenu, spójrzmy jak to się przekłada na liczby. Oto kilka ze świeższych badań i statystyk.…