fbpx

Reklama w biurowcu – czy ściana wideo jest odpowiednia?

Poradnikowe

Informacje w nowoczesnych biurowcach nie muszą już być nudnymi tablicami albo, co gorsza, szklanymi gablotami z niewyraźnymi napisami, które łatwo przeoczyć i przeczytać się nie da. Dziś dajemy Wam monitory, z których łatwo stworzycie niepowtarzalne źródło reklamy. Ściana video reklamowa, dzięki której Wasze informacje i promocje będą widoczne i atrakcyjne, powstaje z połączonych ze sobą monitorów Daisy Chain. Niezwykle cienkie ramki dają wrażenie jednolitego obrazu na całej powierzchni ściany, bez dodatkowego oprogramowania czy zbędnych urządzeń. Dodatkowym atutem jest matryca IPC, która zapewnia widoczność pod każdym kątem.

Przeczytaj także

Ściany Videowall, czyli czym są ściany wideo

Standardowe ekrany w technologii LCD osiągają rozmiary do 98”. Zdarzają się oczywiście matryce o wielkości 110” są to jednak ekrany bardziej pokazowe niż standardowy produkt do regularnej sprzedaży.

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca?

Kiedy konkurencja na rynku jest coraz większa, firmy szukają nowatorskich sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które zyskują na popularności, są ekrany reklamowe. Wykorzystując najnowsze technologie, takie jak Digital Signage, ekrany te…