Reklama na ekranach led – czy jest skuteczna?

Poradnikowe

Badania specjalistów od reklamy są jednoznaczne i nie pozostawiają wątpliwości, że zastosowanie nowych technologii w znaczący stopniu zwiększa sprzedaż. Reklamy na ekranach LED stanowią idealną alternatywę dla dotychczasowych sposobów prezentowania produktów. Można ich używać w pomieszczeniach, sprawdzą się też na otwartej przestrzeni bez wpływy na wysoką jakość obrazu. Telebimy są odporne na wilgoć, zmiany temperatur i promieniowanie UV. Odpowiednio dopasowane parametry Pixel Pitch i jasność pozwolą obejrzeć perfekcyjny obraz reklamy bez względu na odległość i oświetlenie.

Przeczytaj także

Czym jest infokiosk?

Infokiosk, to ekran interaktywny spełniający funkcje informacyjne, reklamowe i komunikacyjne, obudowany w konstrukcji stojącej, nie jest więc typowym wiszącym ekranem digital signage. Tego typu forma jest zazwyczaj nastawiona na zastąpienie stanowisk świadczących usługi, jak na przykład informacja turystyczna, czy kasy…

Czym są ekrany LED?

Light – emmiting – diodes, to rozwinięcie skrótu LED, który odnosi się do sposobu działania tego ekranu. Zasadniczo diody LED przekształcają energię elektryczną bezpośrednio w światło, co różni się od tradycyjnego oświetlenia żarowego, które wykorzystuje energię cieplną do generowania światła,…

system kolejkowy

Czym jest system kolejkowy?

W dzisiejszym handlu detalicznym skrócenie czasu obsługi oraz podniesienie jej jakości staje się jednym z najważniejszych aspektów organizacji sprzedaży. Oczywiście są przypadki w których przedsiębiorcy inwestują w długie kolejki jednak jest to sytuacja osobliwa, która działa w wybranych branżach oraz…