fbpx

Napój Energetyczny: Wzmocnienie Marki oraz Udziału w sklepach convienience

Case Studies

Cele kampanii

Zwiększenie sprzedaży i zwiększenie udziału w rynku dla wiodącej marki Energy Drink z atrakcyjną reklamą podczas wykonywania transakcji w sieci LIFT.

Kampania

Całoroczna kampania rozłożona na wiele etapów nakierowana na:

  • Przyrost sprzedaży jednostkowej
  • Wzmocnienie oferty handlowe
  • Promowanie nowych i istniejących smaków

Wyniki

[et_pb_number_counter number=”8.8″ title=”Wzrost sprzedaży poprzez ekrany reklamowe” _builder_version=”3.22.3″][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”112″ percent_sign=”off” title=”Przyrost sprzedaży w sztukach” _builder_version=”3.22.3″ module_class=”tysiace”][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”11″ title=”Wzrost sprzedaży kampanii vs przed kampanią” _builder_version=”3.22.3″][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”10.9″ title=”Najwyższy tygodniowy wskaźnik konwersji” _builder_version=”3.22.3″][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”2.0″ percent_sign=”off” title=”Wykonane kontakty z reklamą” _builder_version=”3.22.3″ module_class=”miliony”][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”22″ title=”Spadek sprzedaży po kampanii” _builder_version=”3.22.3″][/et_pb_number_counter]

Jeżeli nie jesteś pewien swojego wyboru, lub trudno przewidzieć Ci końcowy efekt, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Przeczytaj także

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca?

Kiedy konkurencja na rynku jest coraz większa, firmy szukają nowatorskich sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które zyskują na popularności, są ekrany reklamowe. Wykorzystując najnowsze technologie, takie jak Digital Signage, ekrany te…