Napój Energetyczny: Wzmocnienie Marki oraz Udziału w sklepach convienience
Cele kampanii
Zwiększenie sprzedaży i zwiększenie udziału w rynku dla wiodącej marki Energy Drink z atrakcyjną reklamą podczas wykonywania transakcji w sieci LIFT.
Kampania
Całoroczna kampania rozłożona na wiele etapów nakierowana na:
- Przyrost sprzedaży jednostkowej
- Wzmocnienie oferty handlowe
- Promowanie nowych i istniejących smaków
Wyniki
[et_pb_number_counter number=”8.8″ title=”Wzrost sprzedaży poprzez ekrany reklamowe” _builder_version=”3.22.3″][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”112″ percent_sign=”off” title=”Przyrost sprzedaży w sztukach” _builder_version=”3.22.3″ module_class=”tysiace”][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”11″ title=”Wzrost sprzedaży kampanii vs przed kampanią” _builder_version=”3.22.3″][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”10.9″ title=”Najwyższy tygodniowy wskaźnik konwersji” _builder_version=”3.22.3″][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”2.0″ percent_sign=”off” title=”Wykonane kontakty z reklamą” _builder_version=”3.22.3″ module_class=”miliony”][/et_pb_number_counter][et_pb_number_counter number=”22″ title=”Spadek sprzedaży po kampanii” _builder_version=”3.22.3″][/et_pb_number_counter]
Jeżeli nie jesteś pewien swojego wyboru, lub trudno przewidzieć Ci końcowy efekt, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy wybrać najbardziej optymalne rozwiązanie.
Błąd: Brak formularza kontaktowego.