Monitory reklamowe – zewnętrzny, a wewnętrzny

Monitory reklamowe wypierają dziś tradycyjne formy reklamy takie jak ulotki, plakaty czy broszurki. Stanowią one narzędzie marketingowe godne naszych czasów digitalizacji. Sprawdzają się w każdej branży, w której jest kontakt z drugim człowiekiem. W tej dziedzinie panuje spora dowolność. Należy dostosować odpowiedni rozmiar monitora reklamowego do swoich potrzeb i celów marketingowych. Na rynku są zarówno ogromne ściany LED jak i mniejsze ekrany wielkości komputera. Wśród propozycji, mamy jeszcze telebim, monitor POS, infokiosk, totem reklamowy itp. Możemy je wykorzystać wewnątrz jak i na zewnątrz, przy świadomości, że parametry dla tych dwóch środowisk się różnią. Monitor reklamowy daje nam nieskończone możliwości, oraz realne korzyści. 

EKRAN REKLAMOWY – PARAMETRY

Czym powinien charakteryzować się dobrej jakości, funkcjonalny monitor reklamowy? Pomyślmy o strukturze pracy takiego ekranu. Wyświetla on nieustannie treści różnego typu, w różnych kolorach przez sporą część dnia. Wniosek z tego jest taki, że wyświetlacz musi być wytrzymały. Ma za zadanie pracować nieprzerwanie przez cały okres otwarcia sklepu – nawet jeśli jest całodobowy. Przy wyborze odpowiedniego sprzętu dla Twojej firmy, pamiętaj o parametrze jasności. Musi być ona dopasowana do warunków panujących wokół – oświetlenie sztuczne, czy naturalne musi być uwzględnione. Przy poszukiwaniach monitora do środka, wystarczy 300-700 nitów, jednak zewnętrzny ekran reklamowy musi wskazywać parametr jasności powyżej 2500 nitów. Oczywiście, by całość działała bez zarzutu potrzebujemy oprogramowania, a sprzęt musi być w pełni automatyczny. 

MONITOR REKLAMOWY ZEWNĘTRZNY

Ekran reklamowy, którego przeznaczeniem jest zewnętrze funkcjonowanie musi być do tego odpowiednio przystosowany. Wspomniana już wyżej jasność musi być co najmniej na poziomie 2500 nitów, by była widoczna dla oglądających w każdych warunkach – nawet przy najbardziej słonecznych. Ponadto musi być odporny na temperatury. W Polsce, podczas letnich i zimowych miesięcy, ta potrafi być niezwykle skrajna. Wówczas monitor nie może się przegrzewać, lub wyłączać od zimna, musi być odpowiednio przygotowany. Kolejnym ważnym aspektem jest powłoka antyrefleksyjna, zapewniająca dobrą widoczność wyświetlanych treści przy najbardziej słonecznych dniach. Szyba bez powłoki odbija światło, co znacznie zaburza jakość obrazu. Ponadto, zewnętrzny ekran reklamowy musi mieć zapewnioną ochronę w postaci szkła hartowanego. 

MONITOR REKLAMOWY WEWNĘTRZNY

Dobrze działający sprzęt, przystosowany do długotrwałego wyświetlania treści, może stanowić totalny game changer w marketingu Twojej firmy. Około 80% decyzji zakupowych, podejmowanych jest w miejscu zakupów. Ustawienie więc ekranu reklamowego w strategicznych miejscach, oraz wyświetlenie na nich zachęcających, przyciągających ofert, promocji oraz reklam może znacząco podnieść Twoją sprzedaż, jak i zadowolenie klienta. W pracy z ludźmi czynnik satysfakcji jest gratyfikacją samą w sobie, ponieważ zwykle oznacza, że klient do nas wróci. Całość systemu digital signage, czyli monitor, player oraz oprogramowanie, odpowiednio używane mogą przynieść ogromne korzyści Twojej firmie. 

Przeczytaj także

Czym jest telebim?

Telebim to wyświetlacz LED, który wykorzystuje diody świecące jako piksele, służą do emitowania treści. Ich jasność oraz wyższy wskaźnik kontrastu, sprawiają, że są świetną platformą digitalną również na zewnątrz. Dzięki tym parametrom, treści wizualne emitowane na zewnątrz będą świetnie widoczne,…

Menuboard – co to jest? 

Menuboard to jeden, lub kilka ekranów reklamowych połączonych w jedno, zwykle wiszące nad kasami w punkcie gastronomicznym. Mają sprawiać wrażenie, że stanowią jedną całość, jednak każdy z nich jest sterowany osobno w sposób zdalny, przy użyciu oprogramowania digital signage. Oczywiste…

Czym jest infokiosk?

Infokiosk, to ekran interaktywny spełniający funkcje informacyjne, reklamowe i komunikacyjne, obudowany w konstrukcji stojącej, nie jest więc typowym wiszącym ekranem digital signage. Tego typu forma jest zazwyczaj nastawiona na zastąpienie stanowisk świadczących usługi, jak na przykład informacja turystyczna, czy kasy…