fbpx

Monitory reklamowe zewnętrzne na ulicy – rodzaje

Przechodnie szybko poruszają się ulicami, zwykle zaprzątnięci swoimi myślami, celami albo zapatrzeni w ekrany telefonów. Jeśli nic nie zwróci ich uwagi, nie poruszy, znikną za rogiem. To straceni klienci. Wielka szkoda. Żeby tak się nie stało, warto zdobyć ich wzrok, zainteresować, wbić się w pamięć. Najlepsze do tego są monitory reklamowe zewnętrzne na ulicy. Odporne na temperatury i uszkodzenia obudowy ARMAGARD gwarantują trwałość, zaopatrzone są też w systemy ogrzewania i chłodzenia, a najnowszej generacji wyświetlacze LCD zapewnią widoczność o zmroku i w pełnym słońcu dzięki systemom antyrefleksyjnym.

Przeczytaj także

Ekrany reklamowe – gdzie je umieścić?

Warunki w supermarkecie zdecydowanie sprzyjają obecności ekranów reklamowych. Przestrzenie te, to zazwyczaj duże otwarte powierzchnie, oddzielone jedynie półkami z produktami, na których znajduje się duża ilość plakatów. Jak możemy wykorzystać potencjał digital signage w supermarkecie? Przede wszystkim, jesteśmy w stanie…

menuboard

Menuboard – gdzie je umieścić?

Podobnie jak z każdą inną formą reklamy, lokalizacja, w której będzie się znajdować musi być dobrze przemyślana. Gdzie warto ulokować menuboard, by wykorzystać jego pełen potencjał? Miejscem, które od razu przychodzi nam na myśl, jest punkt w naszej gastronomii, gdzie…

digital signage trends

Digital signage trends

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ekrany rządzą światem przekazu informacji oraz wraz z systemem digital signage stanowią bardzo nowoczesne medium komunikacji. Jednak, żeby zobaczyć skalę tego fenomenu, spójrzmy jak to się przekłada na liczby. Oto kilka ze świeższych badań i statystyk.…