Znajdź nas na Ariba

Wyobraź sobie, że możesz coś powiedzieć do każdego klienta opuszczającego sklep. Co byś powiedział?

Promocja sklepu

Za pomocą monitorów przy kasach, pokazujemy konsumentom nadchodzące promocje, informujemy o nowościach, przypominamy o programach lojalnościowych. Sklep zyskuje nowe i skuteczne narzędzie do komunikacji swoich treści marketingowych.

W sieci Intermarche między innymi umieszczane są ogłoszenia rekrutacyjne, w Tesco można zauważyć duży nacisk na przypominanie o karcie lojalnościowej z kolei w sieci Carrefour informacje o usługach finansowych.

Na każdym z monitorów wyświetlają się promocje cenowe, specjalne oferty, reklamy marki własnej.

Inforozrywka

Wyobraź sobie, że stoisz w kolejce, spieszysz się, a przed Tobą jeszcze 5 osób. Uciekasz wzrokiem, przed Tobą wyświetla się prognoza pogody na jutro i pojutrze, myślisz sobie, będzie słonecznie, 25 stopni, hmm…, może skoczę nad jezioro albo na spacer?

Oglądasz pasek z informacjami, właśnie dowiedziałeś się, że w ten weekend jest koncert Twojego ulubionego zespołu, to może jednak pójdę na koncert.

19,49! – mówi kasjerka, zbliżeniowo poproszę – odpowiadasz.
Pakujesz zakupy i wychodzisz. Nawet nie spostrzegłeś, że czekałeś 6 minut w kolejce.

Pogoda, lekkie informacje, aktualne wydarzenia, pasek z informacjami – wszystko działa automatycznie i jest za darmo!!! Prognoza pogody dotyczy konkretnego miasta (nawet wsi), dane są dostarczane z serwisu meteo, a prognoza aktualizuje się sama.

Dostawcy informacji dzielą się swoimi materiałami za darmo i robią to w zamian za umieszczenie ich logo na prezentowanym materiale, dla nich jest to dodatkowa forma nowoczesnej promocji.

W sklepach Piotr i Paweł czy Intermarche można zaobserwować współpracę z serwisem internetowym RMF FM, dzięki temu na ekranach są cały czas aktualne informacje w formie paska, a Partner zyskuje reklamę swojego portalu.

Takich form dostawy automatycznych treści możemy mnożyć. Wystarczy, że operator monitorów ustawi to raz, później monitory aktualizują się samodzielnie.

Przychody z reklam

Ważny jest jednak fakt, że sklep może przeznaczyć część czasu reklamowego do sprzedaży. Może robić to sam i sprzedawać czas reklamowy swoim dostawcom, albo dołączyć do sieci reklamowej, która oferuje nośniki zewnętrznym podmiotom i markom.

Sieć lokalmedia.pl, sprzedaje czas reklamowy na ekranach przy kasach różnym reklamodawcom i dzieli się przychodami z reklam. Dzięki temu sklep może zarobić – co najważniejsze – bez angażowania swojego czasu.

Ekrany reklamowe przy kasach to rozwiązanie dla właścicieli obiektów, którzy chcą umilić czas klientom w kolejce oraz wykorzystać okazję i docierać z informacją handlową lub marketingową do swoich klientów. Ile to kosztuje?.

Polecane produkty

Inwestycja początkowa

Sklep, w którym jest 5 kas to inwestycja w wysokości 6-8 tys. zł netto, która zawiera monitory, komputer sterujący emisją, licencję na oprogramowanie, okablowanie, uchwyty oraz montaż. Czyli wszystko czego potrzebujesz aby korzystać z ekranów reklamowych przy kasach.

W przypadku pojedynczego monitora w sklepach typu convienience inwestycja waha się w granicach 2-3 tys. zł netto. Co ważne, infrastrukturę można wyleasingować.

Obsługa

Monitory włączają i wyłączają się automatycznie, a serwis gwarantuje wsparcie w razie usterki. Spoty reklamowe zawierające aktualne promocje sklepu, sklep może przygotować sam lub zlecić produkcję do dowolnej agencji lub do operatora ekranów.

Zazwyczaj ustawia się szablony, w których trzeba tylko aktualizować nazwy produktów i ich ceny, dzięki temu plansze promocyjne tworzą się same, przez automatyczny Kreator Plansz Promocyjnych – tutaj możesz poczytać więcej jak działa Kreator.

Treści inforozrywkowe, działają automatycznie, jednorazowo ustawione, później działają bez ingerencji personelu. Dzięki temu ekrany w kolejce mogą działać automatycznie bez angażowania czasu pracowników sklepu, czy właściciela.

Koszt obsługi to 0 zł, jeżeli sklep robi to sam i około 50 – 150 zł za sklep (w zależności od ilości) w przypadku obsługi przez Operatora.

Monitory reklamowe przy kasach to trend, który już został dostrzeżony przez sieci handlowe w Polsce i na Świecie. Dzisiaj jest to rozwiązanie dostępne praktycznie dla każdego sklepu bez względu na powierzchnię. Rozwiązanie jest dzisiaj tanie i nie wymaga specjalistycznej wiedzy ani czasu na obsługę.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej lub interesuje Cię oferta na ekrany reklamowe, wypełnij poniższy formularz

Administratorem danych jest: Localscreens sp. z o.o. z siedzibą w Świdniku (21-040), Aleja Lotników Polskich nr 1, e-mail: rodo@localscreens.pl. Dane będą przetwarzane w celu i przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody ( w tym marketingowej). Twoje dane przetwarzamy przy pomocy rozwiązań informatycznych, które dokonują transferu Twoich danych poza EOG, ale zgodnie z prawem. Masz określone prawa, w tym prawo wniesienia sprzeciwu. Udzielone zgody możesz wycofać w każdym czasie w sposób wskazany w Polityce prywatności lub poprzez link w stopce maila, ale nie będzie miało to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej w Polityce prywatności







Share This