Znajdź nas na Ariba

Wyobraź sobie, że możesz coś powiedzieć do każdego klienta opuszczającego sklep. Co byś powiedział?

Promocja sklepu

Za pomocą monitorów przy kasach, pokazujemy konsumentom nadchodzące promocje, informujemy o nowościach, przypominamy o programach lojalnościowych. Sklep zyskuje nowe i skuteczne narzędzie do komunikacji swoich treści marketingowych.

W sieci Intermarche między innymi umieszczane są ogłoszenia rekrutacyjne, w Tesco można zauważyć duży nacisk na przypominanie o karcie lojalnościowej z kolei w sieci Carrefour informacje o usługach finansowych.

Na każdym z monitorów wyświetlają się promocje cenowe, specjalne oferty, reklamy marki własnej.

Inforozrywka

Wyobraź sobie, że stoisz w kolejce, spieszysz się, a przed Tobą jeszcze 5 osób. Uciekasz wzrokiem, przed Tobą wyświetla się prognoza pogody na jutro i pojutrze, myślisz sobie, będzie słonecznie, 25 stopni, hmm…, może skoczę nad jezioro albo na spacer?

Oglądasz pasek z informacjami, właśnie dowiedziałeś się, że w ten weekend jest koncert Twojego ulubionego zespołu, to może jednak pójdę na koncert.

19,49! – mówi kasjerka, zbliżeniowo poproszę – odpowiadasz.
Pakujesz zakupy i wychodzisz. Nawet nie spostrzegłeś, że czekałeś 6 minut w kolejce.

Pogoda, lekkie informacje, aktualne wydarzenia, pasek z informacjami – wszystko działa automatycznie i jest za darmo!!! Prognoza pogody dotyczy konkretnego miasta (nawet wsi), dane są dostarczane z serwisu meteo, a prognoza aktualizuje się sama.

Dostawcy informacji dzielą się swoimi materiałami za darmo i robią to w zamian za umieszczenie ich logo na prezentowanym materiale, dla nich jest to dodatkowa forma nowoczesnej promocji.

W sklepach Piotr i Paweł czy Intermarche można zaobserwować współpracę z serwisem internetowym RMF FM, dzięki temu na ekranach są cały czas aktualne informacje w formie paska, a Partner zyskuje reklamę swojego portalu.

Takich form dostawy automatycznych treści możemy mnożyć. Wystarczy, że operator monitorów ustawi to raz, później monitory aktualizują się samodzielnie.

Przychody z reklam

Ważny jest jednak fakt, że sklep może przeznaczyć część czasu reklamowego do sprzedaży. Może robić to sam i sprzedawać czas reklamowy swoim dostawcom, albo dołączyć do sieci reklamowej, która oferuje nośniki zewnętrznym podmiotom i markom.

Sieć lokalmedia.pl, sprzedaje czas reklamowy na ekranach przy kasach różnym reklamodawcom i dzieli się przychodami z reklam. Dzięki temu sklep może zarobić – co najważniejsze – bez angażowania swojego czasu.

Ekrany reklamowe przy kasach to rozwiązanie dla właścicieli obiektów, którzy chcą umilić czas klientom w kolejce oraz wykorzystać okazję i docierać z informacją handlową lub marketingową do swoich klientów. Ile to kosztuje?.

Polecane produkty

Inwestycja początkowa

Sklep, w którym jest 5 kas to inwestycja w wysokości 6-8 tys. zł netto, która zawiera monitory, komputer sterujący emisją, licencję na oprogramowanie, okablowanie, uchwyty oraz montaż. Czyli wszystko czego potrzebujesz aby korzystać z ekranów reklamowych przy kasach.

W przypadku pojedynczego monitora w sklepach typu convienience inwestycja waha się w granicach 2-3 tys. zł netto. Co ważne, infrastrukturę można wyleasingować.

Obsługa

Monitory włączają i wyłączają się automatycznie, a serwis gwarantuje wsparcie w razie usterki. Spoty reklamowe zawierające aktualne promocje sklepu, sklep może przygotować sam lub zlecić produkcję do dowolnej agencji lub do operatora ekranów.

Zazwyczaj ustawia się szablony, w których trzeba tylko aktualizować nazwy produktów i ich ceny, dzięki temu plansze promocyjne tworzą się same, przez automatyczny Kreator Plansz Promocyjnych – tutaj możesz poczytać więcej jak działa Kreator.

Treści inforozrywkowe, działają automatycznie, jednorazowo ustawione, później działają bez ingerencji personelu. Dzięki temu ekrany w kolejce mogą działać automatycznie bez angażowania czasu pracowników sklepu, czy właściciela.

Koszt obsługi to 0 zł, jeżeli sklep robi to sam i około 50 – 150 zł za sklep (w zależności od ilości) w przypadku obsługi przez Operatora.

Monitory reklamowe przy kasach to trend, który już został dostrzeżony przez sieci handlowe w Polsce i na Świecie. Dzisiaj jest to rozwiązanie dostępne praktycznie dla każdego sklepu bez względu na powierzchnię. Rozwiązanie jest dzisiaj tanie i nie wymaga specjalistycznej wiedzy ani czasu na obsługę.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej lub interesuje Cię oferta na ekrany reklamowe, wypełnij poniższy formularz





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę LOCALSCREENS SP Z O.O. z siedzibą w Aleja Lotników Polskich 1 21-045 Świdnik, w celu udzielenia odpowiedzi, w tym przedłożenia oferty jeśli o nią pytam.

Share This