Monitory POS w drogerii – jak wykorzystać?

Nowoczesne drogerie dostarczają nie tylko różnorodny produkty kosmetyczne, ale starają się też o ekskluzywny wizerunek firmy, którą reprezentują, oraz bliski kontakt z klientem, który powinien stać się stałym gościem. Pomocą w wyróżnieniu się mogą być monitory POS w drogerii. Stanowią idealny nośnik reklamy I informacji w miejscu sprzedaży. Precyzyjny, wielodotykowy wyświetlacz wpływa na zwiększenie interakcji z klientem. Monitory mają wbudowany player Digital Signage, są łatwe w montażu dzięki standardowemu stojakowi w standardzie VESA, zasilane z wykorzystaniem PoE, dostępne są przewodowe i bezprzewodowe połączenia sieciowe.

Przeczytaj także

system kolejkowy

Czym jest system kolejkowy?

W dzisiejszym handlu detalicznym skrócenie czasu obsługi oraz podniesienie jej jakości staje się jednym z najważniejszych aspektów organizacji sprzedaży. Oczywiście są przypadki w których przedsiębiorcy inwestują w długie kolejki jednak jest to sytuacja osobliwa, która działa w wybranych branżach oraz…

Reklama w biurowcu – czy ściana wideo jest odpowiednia?

Informacje w nowoczesnych biurowcach nie muszą już być nudnymi tablicami albo, co gorsza, szklanymi gablotami z niewyraźnymi napisami, które łatwo przeoczyć i przeczytać się nie da. Dziś dajemy Wam monitory, z których łatwo stworzycie niepowtarzalne źródło reklamy. Ściana video reklamowa,…

Efektowne telebimy reklamowe w supermarkecie

Nowoczesne technologie stwarzają niezwykłe możliwości promowania marki i produktów. Wykorzystanie ekranów ledowych pozwoli zmontować telebimy reklamowe w supermarkecie bez żadnych ograniczeń powierzchniowych. Może to być ekspozycja stała, ale sprawdzi się także jako element ruchomy. W każdym wypadku widoczność jest zapewniona…