fbpx

Marketing w placówce handlowej przy wykorzystaniu Ekranów Reklamowych – Jak zacząć?

Bez kategorii

Ekrany reklamowe = dźwignia handlu

Konkurencja w handlu stare rośnie, a część klientów coraz częściej wybiera zakupy w sieci. Każdy odpowiedzialny właściciel placówki handlowej lub usługowej oraz każdy kierownik sklepu musi zdać sobie wcześniej czy później sprawę, że reklama jest naprawdę dźwignią handlu. Promocja towarów jest ważna, ale przede wszystkim trzeba wyróżnić własną placówkę. Przedstawmy się zatem klientom jako marka nowoczesna, technologicznie zaawansowana, idąca z duchem czasu i obyta w marketingowych trendach.

Gdzie umieścić ekran reklamowy?

Ekrany reklamowe spełniają wszystkie wyżej wymienione warunki nowoczesnej placówki handlowej. Zadaniem właściciela bądź kierownika lokalu jest zatem podjęcie decyzji, gdzie i jak umieści Ekrany. Duże ekrany można instalować na wolnym powietrzu. Pozwala to potencjalnym kupującym zobaczyć markę i jej ofertę z samochodu lub chodnika. Najnowocześniejsze materiały wykorzystane do produkcji ekranów sprawiają, że są odporne na temperaturę i jej zmiany, są całkowicie wodoodporne, a wyraźnego obrazu nie zakłócają promienie słoneczne. Ekrany umieszczone przy wejściu albo w witrynie zapraszają gości i kuszą towarami i promocjami. Przy regałach eksponują cenę i produkty, przy kasach namawiają do powrotu albo zakupu towarów spoza zaplanowanej listy zakupów. Małe ekrany reklamowe można też łączyć i uzyskać duże powierzchnie bez utraty jakości wyświetlanego materiału. Ekrany są odporne na zanieczyszczenia i osadzanie się kurzu, co znacznie ułatwia korzystanie z nich i zapewnia niezawodność.

Profesjonalne doradztwo przy wyborze ekranu reklamowego

Bez względu na prowadzoną działalność i wielkość placówki zawsze można wybrać odpowiednie Ekrany dopasowane do pomieszczenia. Profesjonalna obsługa pomoże w szybkim montażu Ekranów stojących i wiszących tak, aby przyciągały wzrok kupujących. Zdobywając zaufanie klientów nowoczesnym wystrojem placówki, należy zadbać już tylko o atrakcyjność reklamy prezentowanej na Ekranach.

Przeczytaj także

menuboard

Menuboard – gdzie je umieścić?

Podobnie jak z każdą inną formą reklamy, lokalizacja, w której będzie się znajdować musi być dobrze przemyślana. Gdzie warto ulokować menuboard, by wykorzystać jego pełen potencjał? Miejscem, które od razu przychodzi nam na myśl, jest punkt w naszej gastronomii, gdzie…

digital signage trends

Digital signage trends

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ekrany rządzą światem przekazu informacji oraz wraz z systemem digital signage stanowią bardzo nowoczesne medium komunikacji. Jednak, żeby zobaczyć skalę tego fenomenu, spójrzmy jak to się przekłada na liczby. Oto kilka ze świeższych badań i statystyk.…