LCD na witryny w galerii – dlaczego warto?

Przedstawienie swoich produktów w witrynie galerii jest jednym z najważniejszych elementów walki o klienta. Witryny są pierwszym miejscem, na które zwraca uwagę przechodzień. Zaintrygowanie go w tym momencie, zwrócenie uwagi na swoją markę i produkty są istotnym działaniem marketingowym. Zastosowanie ekranów LCD na witrynie galerii jest świetnym rozwiązaniem, jeśli chcemy wyróżnić się spośród setek innych sklepów. Powłoka antyrefleksyjna sprawia, że Twoja reklama będzie zawsze wyraźnie widoczna, co bezpośrednio przekłada się na sukces biznesowe, jak dowodzą badania marketingowe.

Przeczytaj także

system kolejkowy

Czym jest system kolejkowy?

W dzisiejszym handlu detalicznym skrócenie czasu obsługi oraz podniesienie jej jakości staje się jednym z najważniejszych aspektów organizacji sprzedaży. Oczywiście są przypadki w których przedsiębiorcy inwestują w długie kolejki jednak jest to sytuacja osobliwa, która działa w wybranych branżach oraz…

Reklama w biurowcu – czy ściana wideo jest odpowiednia?

Informacje w nowoczesnych biurowcach nie muszą już być nudnymi tablicami albo, co gorsza, szklanymi gablotami z niewyraźnymi napisami, które łatwo przeoczyć i przeczytać się nie da. Dziś dajemy Wam monitory, z których łatwo stworzycie niepowtarzalne źródło reklamy. Ściana video reklamowa,…

Efektowne telebimy reklamowe w supermarkecie

Nowoczesne technologie stwarzają niezwykłe możliwości promowania marki i produktów. Wykorzystanie ekranów ledowych pozwoli zmontować telebimy reklamowe w supermarkecie bez żadnych ograniczeń powierzchniowych. Może to być ekspozycja stała, ale sprawdzi się także jako element ruchomy. W każdym wypadku widoczność jest zapewniona…