fbpx

LCD na witryny w galerii – dlaczego warto?

Przedstawienie swoich produktów w witrynie galerii jest jednym z najważniejszych elementów walki o klienta. Witryny są pierwszym miejscem, na które zwraca uwagę przechodzień. Zaintrygowanie go w tym momencie, zwrócenie uwagi na swoją markę i produkty są istotnym działaniem marketingowym. Zastosowanie ekranów LCD na witrynie galerii jest świetnym rozwiązaniem, jeśli chcemy wyróżnić się spośród setek innych sklepów. Powłoka antyrefleksyjna sprawia, że Twoja reklama będzie zawsze wyraźnie widoczna, co bezpośrednio przekłada się na sukces biznesowe, jak dowodzą badania marketingowe.

Przeczytaj także

Ekrany reklamowe – gdzie je umieścić?

Warunki w supermarkecie zdecydowanie sprzyjają obecności ekranów reklamowych. Przestrzenie te, to zazwyczaj duże otwarte powierzchnie, oddzielone jedynie półkami z produktami, na których znajduje się duża ilość plakatów. Jak możemy wykorzystać potencjał digital signage w supermarkecie? Przede wszystkim, jesteśmy w stanie…

menuboard

Menuboard – gdzie je umieścić?

Podobnie jak z każdą inną formą reklamy, lokalizacja, w której będzie się znajdować musi być dobrze przemyślana. Gdzie warto ulokować menuboard, by wykorzystać jego pełen potencjał? Miejscem, które od razu przychodzi nam na myśl, jest punkt w naszej gastronomii, gdzie…

digital signage trends

Digital signage trends

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ekrany rządzą światem przekazu informacji oraz wraz z systemem digital signage stanowią bardzo nowoczesne medium komunikacji. Jednak, żeby zobaczyć skalę tego fenomenu, spójrzmy jak to się przekłada na liczby. Oto kilka ze świeższych badań i statystyk.…