fbpx

Kreator Plansz Promocyjnych – nowoczesne rozwiązanie na rynku Digital Signage

Bez kategorii

Kreator plansz promocyjnych – intuicyjny system

Kreator plansz promocyjnych to nowoczesny, ale niezwykle łatwy i intuicyjny system do tworzenia reklam dla dowolnego typu placówek handlowych. On nie pomaga, on wykonuje za nas całą pracę w niewyobrażalnie krótkim czasie. Wystarczy telefon, tablet lub komputer, by informacje o produktach, aktualnych promocjach i przecenach dotarły do klientów odwiedzających sklep. Do obsługi kreatora nie trzeba zatrudniać całego sztabu specjalistów informatyków ani inwestować w długie i kosztowne szkolenia pracowników. Idealną reklamę może stworzyć każdy, kto umie włączyć telefon.

Zamiast oferty kursów, podajemy etapy pracy z kreatorem:

1. Włączyć laptop lub telefon.
2. Zalogować się na stronie www Kreatora.
3. Wybrać produkt z listy.
4. Wpisać nazwę, cenę.
5. Dodać własne zdjęcie produktu lub użyć fotografii z bazy danych.

Koniec. Gotowe. Resztą zajmie się system, który przygotuje najbardziej efektowną wizualnie reklamę, którą już tylko starczy zaakceptować i pozwolić, by dotarła do klientów na ekranach reklamowych. Warto oczywiście pamiętać o własnych wymaganiach i potrzebach marki. Dobrze przygotowany wcześniej szablon, który zawiera nazwę, logo i kolorystykę punktu handlowego, pozwoli systemowi bezbłędnie dopasować się do naszych oczekiwań.

Kreator plansz promocyjnych – Pozwala szybko wprowadzać zmiany

Kreator pozwala również planować. Bez najmniejszego problemu możemy ustalać kolejność wyświetlanych produktów, czas trwania reklamy, ale także z wyprzedzeniem ustalić, kiedy konkretne informacje mają zacząć się pojawiać i do kiedy będą widoczne – narzędzie niezwykle przydatne przy promocjach. W każdym momencie możliwe jest wprowadzenie modyfikacji, wgrywanie własnych zdjęć i materiałów, żeby nasza oferta była wyjątkowa i przyciągała klientów. Kreator plansz promocyjnych to konieczny i świetny wybór, o czym przekonuje się błyskawicznie coraz więcej handlowców.

Przeczytaj także

menuboard

Menuboard – gdzie je umieścić?

Podobnie jak z każdą inną formą reklamy, lokalizacja, w której będzie się znajdować musi być dobrze przemyślana. Gdzie warto ulokować menuboard, by wykorzystać jego pełen potencjał? Miejscem, które od razu przychodzi nam na myśl, jest punkt w naszej gastronomii, gdzie…

digital signage trends

Digital signage trends

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ekrany rządzą światem przekazu informacji oraz wraz z systemem digital signage stanowią bardzo nowoczesne medium komunikacji. Jednak, żeby zobaczyć skalę tego fenomenu, spójrzmy jak to się przekłada na liczby. Oto kilka ze świeższych badań i statystyk.…