fbpx

Korzyści z instalowania ekranów reklamowych w placówkach handlowych

Bez kategorii

Zrozumieć psychikę klientów

Utrzymanie klienta i zdobycie nowego to zadanie każdej placówki handlowej. Sprawa nie jest prosta, gdy tak szybko rozwija się rynek internetowy. Mimo wszystko najnowsze technologie pozwalają nam osiągać cel i – przede wszystkim – zwiększać obroty. Współpraca naukowców różnych dziedzin z inżynierami i informatykami daje możliwość coraz lepszego zrozumienia psychologii zachowań konsumentów oraz odpowiadanie na ich potrzeby przez handlowców.

Ekran reklamowy potrafi wzbudzić potrzebę zakupu

Wbrew tendencji do robienia zrównoważonych zakupów, to znaczy takich, które są wcześniej przemyślane, zaplanowane i odpowiadają zasobom finansowym, każdy z nas lubi od czasu do czasu rozpieszczać się, dać się uwieźć produktowi, który nam się spodobał, a o którym wcześniej nie myśleliśmy. Musimy tylko ten produkt zobaczyć.  

Ekran reklamowy pomoże zwiększyć sprzedaż

Ekrany reklamowe zatem to nie jest zbędny luksus, na który nie stać choćby małej placówki; to konieczność, którą rozumie coraz więcej poważnych sprzedawców. Korzyści zresztą są wyraźnie widoczne dla obu stron. Klient kupuje przede wszystkim oczami. Odpowiedni wybór ekranów dla placówki oraz przemyślane ich ustawienie pozwala kupującemu zobaczyć produkty i ofertę z niezwykłą dokładnością, w pełnej palecie barw. Monitory zewnętrzne, które pracują 24/7 pobudzają entuzjazm przechodniów, te zainstalowane w sklepie wyświetlają informacje o nowościach i przecenach, inspirują do zakupów, kuszą. Sprzedawca natomiast staje się widoczny, zyskuje czas, klientów i pieniądze.

Ekrany reklamowe to inwestycja w przyszłość

Ekrany reklamowe to inwestycja długoplanowa. Najnowocześniejsze technologie zapewniają wieloletnie funkcjonowanie sprzętu i jego niezawodność. Nie trzeba żadnego specjalistycznego przygotowania do ich obsługi. Dane mogą być wprowadzane przez każdego pracownika lub pobierane z bazy danych. Kilka kliknięć i na wszystkich ekranach pojawi się identyczna reklama w wybranym przez nas tempie oraz porze dnia. Instalując ekrany reklamowe, pomagamy sobie w pracy, rozpieszczając klientów.

Przeczytaj także

menuboard

Menuboard – gdzie je umieścić?

Podobnie jak z każdą inną formą reklamy, lokalizacja, w której będzie się znajdować musi być dobrze przemyślana. Gdzie warto ulokować menuboard, by wykorzystać jego pełen potencjał? Miejscem, które od razu przychodzi nam na myśl, jest punkt w naszej gastronomii, gdzie…

digital signage trends

Digital signage trends

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ekrany rządzą światem przekazu informacji oraz wraz z systemem digital signage stanowią bardzo nowoczesne medium komunikacji. Jednak, żeby zobaczyć skalę tego fenomenu, spójrzmy jak to się przekłada na liczby. Oto kilka ze świeższych badań i statystyk.…