fbpx

Jakie ekrany reklamowe wybrać dla Twojego biznesu?

Bez kategorii

Jaki potrzebuje ekran reklamowy?

Jeśli postawiłeś sobie takie pytanie, to znaczy, że jesteś otwarty na najnowsze rozwiązania w zakresie marketingu i wiesz, jak rozwijać swoją placówkę oraz osiągnąć sukces w handlu.
Kolejnym krokiem jest dokładna odpowiedź, gdzie znajduje się sklep, jaką ma powierzchnię, jak wygląda ekspozycja oraz przewidzenie odpowiedniego miejsca ustawienia lub powieszenia ekranów. To etap najtrudniejszy, bo wybór sprzętu jest tak prosty, jak jego obsługa i eksploatacja.

Ekrany reklamowe – wiele opcji do wyboru

Ekrany są dostępne w kilku rozmiarach, co pozwala na ich umieszczenie poza placówką, na przykład na parkingu lub przy wejściu, jeśli zdecydujesz się na duże przekątne. Ten typ charakteryzuje się dostępnością i widocznością, które zapewniają wyróżnienie placówki spośród innych sklepów. Mniejsze, które pozwalają na bliższy i – co za tym idzie – bardziej osobisty kontakt z kupującym, można zamontować przy określonym typie produktów lub przy kasach, żeby podsuwały nowe, atrakcyjne pomysły klientom, którzy już finalizują zakupy. Ekrany łatwo można połączyć ze sobą i stworzyć całe ściany wizualne z niezwykle wyraźnym obrazem, bez efektów załamań w miejscach stycznych. Możliwość ekspozycji ekranów w dowolnym miejscu poza placówką i w jej wnętrzu zapewniają najnowszej klasy materiały i technologie, które czynią sprzęt odpornym na zmiany temperatur, wilgotność, promienie słoneczne, które mogłyby zakłócić nasycenie obrazu barwami i jego widoczność, oraz na osadzanie się kurzu. Bezawaryjność w każdej sytuacji to gwarancja wieloletnich, udanych kampanii reklamowych.

Monitor reklamowy – ogranicza Cię jedynie wyobraźnia

Monitory nie mają ograniczeń co do miejsca i czasu pracy. Z łatwością można też ustalić terminy wyświetlania zawartości – bardzo potrzebne narzędzie przy sezonowych promocjach. Treści pokazywane na ekranach zależą jedynie od naszej kreatywności i potrzeb. Ekrany reklamowe sprawdzają się w każdej jednostce handlowej i usługowej. Mogą przedstawiać produkt i cenę, ofertę promocyjną, menu restauracji i kawiarni, podawać krótkie informacje o pogodzie lub przepisy kulinarne. Zobacz, jak działają, i daj zobaczyć swoją markę.

Przeczytaj także

menuboard

Menuboard – gdzie je umieścić?

Podobnie jak z każdą inną formą reklamy, lokalizacja, w której będzie się znajdować musi być dobrze przemyślana. Gdzie warto ulokować menuboard, by wykorzystać jego pełen potencjał? Miejscem, które od razu przychodzi nam na myśl, jest punkt w naszej gastronomii, gdzie…

digital signage trends

Digital signage trends

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ekrany rządzą światem przekazu informacji oraz wraz z systemem digital signage stanowią bardzo nowoczesne medium komunikacji. Jednak, żeby zobaczyć skalę tego fenomenu, spójrzmy jak to się przekłada na liczby. Oto kilka ze świeższych badań i statystyk.…