fbpx

Ekrany reklamowe – gdzie je umieścić?

Warunki w supermarkecie zdecydowanie sprzyjają obecności ekranów reklamowych. Przestrzenie te, to zazwyczaj duże otwarte powierzchnie, oddzielone jedynie półkami z produktami, na których znajduje się duża ilość plakatów. Jak możemy wykorzystać potencjał digital signage w supermarkecie? Przede wszystkim, jesteśmy w stanie informować klientów o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych, odnoszących się do dnia dzisiejszego. Jest to duży krok w przód, którzy kupujący docenią, ponieważ będą świadomi, że wyświetlane oferty są zawsze aktualne. Ważnym aspektem jest również ekspozycje oferowanych produktów. Na ekranie jesteśmy osiągnąć znacznie bardziej atrakcyjny efekt. Ekrany reklamowe mogą również pełnić funkcję rozrywkową czy edukacyjną. Umieszczone przy kasach, będą umilać klientom czas spędzony w kolejce. Taki ruch z pewnością podwyższy wskaźnik zadowolenia wśród klientów. 

MONITORY REKLAMOWE W CENTRACH HANDLOWYCH

Cechą, którą muszą sobie zapewnić sklepy w centrach handlowych, to zdecydowanie sprawne przyciąganie uwagi ludzi. Gdy wokół jest mnogość różnorodnych propozycji, walka o uwagę klienta staje się dla sklepów priorytetem. Digital signage może uskutecznić te starania, co więcej – skłonić klientów do konkretnych decyzji zakupowych. Żaden manekin nie zwróci na siebie tyle zainteresowania, co jest w stanie zrobić ciekawa kampania wyświetlona na monitorach reklamowych. To, co jest wyeksponowane jest swego rodzaju digitalną wizytówką sklepu. Dzięki systemowi digital signage masz możliwość zmiany tego co leci na ekranie w czasie rzeczywistym. Możesz również wyświetlać różne treści w zależności od pory dnia, lub ustalać tzw happy hours, czyli promocje, które są aktualne tylko w konkretnych godzinach. 

EKRAN REKLAMOWY NA ZEWNĄTRZ – DLACZEGO?

W zorganizowanych miejscach skupionych na sprzedaż, jak np centrum handlowe, łatwiej jest zdobyć uwagę klienta, ponieważ skoro się tam znalazł, to musi mieć zamiar kupna czegokolwiek. Trudniej jest jednak sklepom, które umieszczone są przy ulicy. Pozornie, potencjalnych kupujących jest dużo, jednak w świecie wielu bodźców i pośpiechu, niełatwo jest stworzyć w osobie idącej ulicą chęc zakupu czegoś. Jednak nie jest to niemożliwe. Na takie “przypadłości” stosuje się właśnie zewnętrzne ekrany reklamowe. To, co możemy zrobić, by zaistnieć w pamięci ludzi mijających nasz sklep, to sprawienie dobrego pierwszego wrażenia. Atrakcyjne treści w wyraźnym, wysoko kontrastowym wydaniu są w stanie zwrócić uwagę przechodzących. Kiedy zapiszemy swój ślad w świadomości ludzi, zasiejemy w nich zainteresowanie, możliwe jest, że do nas przyjdą – z ciekawości. Zewnętrzne ekrany reklamowe wyświetlające wysokiej jakości treści są w stanie czynić cuda. 

MONITORY REKLAMOWE W GASTRONOMII

Gastronomia jest branżą, w której digitalizacja stanowi milowy krok. Aktualizacja danych, atrakcyjne prezentowanie ofert, ograniczenie wydruku menu – to zaledwie kilka zalet, które niesie za sobą używanie digital signage w restauracjach, barach czy bistro. Digitalne menu daje dużo możliwości, oraz rozszerza poniekąd oferty gastronomii. Poza oczywistą kartą dań, wyświetlanie treści edukacyjnych czy informacyjnych podwyższa wskaźnik zadowolenia i zainteresowania wśród klientów. Kolejną drogą do zapisania się w świadomości jest np eksponowanie swoich social media na ekranie. Dzięki temu budujesz świadomość na temat swojej marki oraz przedstawiasz wartości firmy. Dając się zapoznać, budujesz społeczność, a osoby czujące przywiązanie do miejsca, z pewnością do niego wrócą. 

Przeczytaj także

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca?

Kiedy konkurencja na rynku jest coraz większa, firmy szukają nowatorskich sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które zyskują na popularności, są ekrany reklamowe. Wykorzystując najnowsze technologie, takie jak Digital Signage, ekrany te…