Efektowne telebimy reklamowe w supermarkecie

Poradnikowe

Nowoczesne technologie stwarzają niezwykłe możliwości promowania marki i produktów. Wykorzystanie ekranów ledowych pozwoli zmontować telebimy reklamowe w supermarkecie bez żadnych ograniczeń powierzchniowych. Może to być ekspozycja stała, ale sprawdzi się także jako element ruchomy. W każdym wypadku widoczność jest zapewniona przy dowolnym naświetleniu i pod dowolnym kątem. Ekrany LED osiągają jasność do 15 000 cd. Idealne dla supermarketów dzięki systemom zabezpieczającym przed wilgocią i różnicami temperatur. Dostępne są aż cztery rozmiary ekranów i różne parametry Pixel Pitch.

Przeczytaj także

Czym jest infokiosk?

Infokiosk, to ekran interaktywny spełniający funkcje informacyjne, reklamowe i komunikacyjne, obudowany w konstrukcji stojącej, nie jest więc typowym wiszącym ekranem digital signage. Tego typu forma jest zazwyczaj nastawiona na zastąpienie stanowisk świadczących usługi, jak na przykład informacja turystyczna, czy kasy…

Czym są ekrany LED?

Light – emmiting – diodes, to rozwinięcie skrótu LED, który odnosi się do sposobu działania tego ekranu. Zasadniczo diody LED przekształcają energię elektryczną bezpośrednio w światło, co różni się od tradycyjnego oświetlenia żarowego, które wykorzystuje energię cieplną do generowania światła,…

system kolejkowy

Czym jest system kolejkowy?

W dzisiejszym handlu detalicznym skrócenie czasu obsługi oraz podniesienie jej jakości staje się jednym z najważniejszych aspektów organizacji sprzedaży. Oczywiście są przypadki w których przedsiębiorcy inwestują w długie kolejki jednak jest to sytuacja osobliwa, która działa w wybranych branżach oraz…