Znajdź nas na Ariba

Stoisko mięsne ze względu na swoje strategiczne położenie wewnątrz supermarketu, daje okazję markom FMCG na dotarcie ze swoim komunikatem handlowym tuż przed decyzją zakupową, pytanie jak?

Stoisko mięsne to ruch

97% Polaków kupuje mięso i wędliny, wydając na nie 22 mld zł rocznie.
Stoiska mięsne w supermarketach odpowiadają aż za 20% całej sprzedaży na polskim rynku wędlin.

70% konsumentów deklaruje, że dokonuje zakupu wędlin, więcej niż raz w tygodniu.
Wędliny stanowią jeden z najpopularniejszych produktów spożywczych w Polsce. Konsumenci sięgają po nie 18 razy w miesiącu.

Stoiska mięsne w supermarketach generują ruch klientów, którzy odwiedzają je regularnie, to jedne z najważniejszych miejsc w supermarkecie. Pytanie jak ten fakt przekłada się na pozostałe marki umieszczone na regałach sklepowych?

Reklama FMCG na stoisku mięsnym

Stoisko mięsne z obsługą zza lady jest umieszczone zazwyczaj na końcu supermarketu. Klient który tutaj dociera, dokonał już zakupu pieczywa, warzyw i owoców, czyli produktów pierwszej potrzeby.

Zakup mięsa to jego ostatni przystanek przed wejściem pomiędzy regały, gdzie na każdym centymetrze kwadratowym marki zaciekle konkurują o uwagę klienta.

Ekran reklamowy na stoisku mięsnym daje możliwość dotarcia z komunikatem handlowym marki jeszcze przed wejściem na salę sprzedaży, co może okazać się istotną przewagą, która wpłynie na decyzję konsumenta.

Polecane produkty

Jak to działa?

Konsument by dokonać zakupu na stoisku tradycyjnym, zazwyczaj musi odczekać w kolejce od kilku do nawet kilkunastu minut podczas zakupów.

W tym czasie z ekranów reklamowych jest emitowany spot promocyjny z ofertą handlową mark.

Spoty reklamowe są krótkie, zazwyczaj pięciosekundowe, lekko animowane by przyciągnąć spojrzenie i odtwarzane z dużą częstotliwością. Reklama przedstawia logo i produkt z hasłem.

Tym samym przekaz wywiera wpływ na podświadomość klienta. Przypomnijmy, że konsumenci większość swoich decyzji podejmują w miejscu sprzedaży.

Trzeba też wspomnieć, że konsumenci są pobudzeni poprzez widok jedzenia. W mózgu zachodzą reakcje odpowiadające za regulowanie uczucia głodu, co dodatkowo otwiera podświadomość na sugestię płynącą z ekranu.

Jest to szansa na promocję dla każdej kategorii produktowej.

Piwo, konserwy, produkty suche, napoje, przekąski – praktycznie wszystkie kategorie znajdują się na regałach jako następny przystanek po stoisku mięsnym.

Dodatkowo osoby robiące zakupy, deklarują w ankietach zwiedzenie niemal całego sklepu, ale zaledwie 2% klientów przechodzi przez trzy czwarte całej jego powierzchni.

Oznacza to, że w wielu przypadkach konsument nie przejdzie nawet określoną alejką i marka nie będzie miała szansy na wywołanie spontanicznego zakupu przy półce.

Ekran reklamowy na stoisku mięsnym ze względu na swoje strategiczne położenie, daje szansę każdej marce na dotarcie z przekazem reklamowym do konsumentów. Właśnie dlatego tak wiele supermarketów decyduje się na montaż ekranów w tej strefie, a same marki na emisję reklamy.

Jeżeli jesteś zainteresowany instalacją ekranów reklamowych na dziale mięsnym skontaktuj się z nami, wybierzemy wspólnie najbardziej optymalne rozwiązanie.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej lub interesuje Cię oferta na ekrany reklamowe, wypełnij poniższy formularz

Administratorem danych jest: Localscreens sp. z o.o. z siedzibą w Świdniku (21-040), Aleja Lotników Polskich nr 1, e-mail: rodo@localscreens.pl. Dane będą przetwarzane w celu i przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody ( w tym marketingowej). Twoje dane przetwarzamy przy pomocy rozwiązań informatycznych, które dokonują transferu Twoich danych poza EOG, ale zgodnie z prawem. Masz określone prawa, w tym prawo wniesienia sprzeciwu. Udzielone zgody możesz wycofać w każdym czasie w sposób wskazany w Polityce prywatności lub poprzez link w stopce maila, ale nie będzie miało to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego wcześniej. Więcej w Polityce prywatności







Share This