fbpx

Digital signage trends

Wszyscy jesteśmy świadomi, że ekrany rządzą światem przekazu informacji oraz wraz z systemem digital signage stanowią bardzo nowoczesne medium komunikacji. Jednak, żeby zobaczyć skalę tego fenomenu, spójrzmy jak to się przekłada na liczby. Oto kilka ze świeższych badań i statystyk. Ponad 40% kupujących twierdzi, że wyświetlacze cyfrowe mogą zmienić to, co kupują, ponieważ odpowiednie informacje są podawane blisko miejsca zakupu. Informacje podane na wyświetlaczu, wydają nam się bardziej aktualne, w rezultacie często chcemy skorzystać z ofert świeżej daty. 

Digital signage – jak ważne jest zarządzanie treścią

Około 8/10 klientów weszło kiedyś do sklepu, wyłącznie ze względu na przyciągającą ekspozycję cyfrową. Taki wynik jest bardzo motywujący. Jeżeli nasze wyświetlacze będą pokazywać aktualną, atrakcyjną treść, która jest dostosowana do aktualnych wydarzeń, czy pory dnia – mamy duże szanse na sukces. Dzięki systemowi oprogramowania możesz w łatwy sposób zarządzać swoimi treściami, tworzyć nowe, bardziej aktualne – bez pomocy grafików! Możesz zarówno zaplanować sobie, kolejność wyświetlania, jak i wprowadzić zmiany w zawartości slajdów, które wyświetlą się w czasie rzeczywistym. Dwojakość sposobów zarządzania treścią jest bardzo wygodna, ponieważ możesz dostosować sobie własną pracę do swoich potrzeb. 

Kompatybilność systemu digital signage

Z systemem digital signage nie musisz dopasowywać wyświetlacza do oprogramowania. W tej materii jest duża dowolność. Możesz sterować treściami na wielu rodzajach nośnikach.  Jesteś w stanie współpracować z monitorami reklamowymi, totemami, ekranami led, ścianami video itp. Istnieją dwie drogi współpracy: Jeżeli jesteś już wyposażony w nośnik – (monitor, czy jakikolwiek z powyższych) wystarczy, że kupisz player z zainstalowanym oprogramowaniem digital signage i połączysz ze swoim wyświetlaczem. Jeśli jednak zaczynasz dopiero swoją przygodę z innowacyjnym systemem digital signage – polecamy kompleksowo zakupić całość, tj. monitor (dopasowany do Twoich potrzeb) wraz z playerem i oprogramowaniem. 

Możliwości rozwiązań digital signage

Posługując się tak wielozadaniowym narzędziem, jakim jest system digital signage, masz niezwykle dużo możliwości. Jednak w czym konkretnie może Ci się przysłużyć?
Dzięki funkcji dzielenia ekranu wyświetlaj dwie ekspozycje cyfrowe niezależnie od siebie. Takie narzędzie, z pewnością przyda się w centrach handlowych, gdzie chcesz pokazać oferty kilku sklepów naraz, albo w menuboardzie, kiedy polecasz jednocześnie event organizowany z twoim barze, oraz aktualne promocje. Istotne, żeby strefy były ze sobą spójne, ale również widocznie oddzielne. Brzmi jak paradoks, jednak dzięki takiemu połączeniu, konkretne strefy nie będą się “gryźć”. 

Przeczytaj także

menuboard

Menuboard – gdzie je umieścić?

Podobnie jak z każdą inną formą reklamy, lokalizacja, w której będzie się znajdować musi być dobrze przemyślana. Gdzie warto ulokować menuboard, by wykorzystać jego pełen potencjał? Miejscem, które od razu przychodzi nam na myśl, jest punkt w naszej gastronomii, gdzie…

System digital signage

Duże ekrany znajdujące swoje zastosowanie w wielu sektorach, widzimy je często na dworcach, lotniskach, galeriach handlowych. Jest na nich wyświetlany rozkład jazdy, opóźnienia transportu publicznego, aktualne promocje. Poza tym możemy zaobserwować świetnie funkcjonujące wyświetlacze, które stanowią narzędzie organizacji w miejscach…