Digital signage – czy wybacza usterki?
Mimo że kiedy wznosimy temat digital signage, przychodzą nam na myśl głównie wielkie ekrany w miejscach publicznych, to system ten jest przybrany w rożnorodne formy. Może być to zarówno ogromny bilbord w centrum dużego miasta, jak i malutki ekranik służący za cenówkę. Są to te same zasady działania, jednak kwestią, która je różni, to parametry monitora. Wyświetlacze zewnętrzne, muszą być dopasowane do swojego zadania. Ich wyższa jasność, odporność na warunki atmosferyczne, funkcja wodoodporności; to funkcje, które dla wyświetlacza zewnętrznego są konieczne. Monitory POS, które używamy w pracy w gastronomii również są częścią digital signage. Możliwości jest ogrom, w każdej branży jesteśmy znaleźć zastosowanie dla tej technologii
Digital signage a zewnętrzne komponenty
Jak wiemy, nasz świat opanowały social media. Jest to dziś najprostsze medium reklamy, stanowi żelazny filar większości firm. Jeśli widać Cię na Instagramie, zrobisz interesującą kampanię, w którą włączysz swoich obserwatorów – prawdopodobieństwo sukcesu rośnie. Jeśli jednak działasz nad swoją marką zarówno w sieci jak i na żywo poprzez digital signage – pokaż to. System digital signage jest wyposażony w możliwość współpracy z różnymi komponentami. Dane z Twoich kanałów social media zostaną przekazane do oprogramowania, w efekcie, nie musisz kopiować zdjęć i opisów. Promocja internetowa jest niezwykle ważna, a pokazywanie klientom tego co robisz w sieci, pozwala im poznać wartości Twojej marki, bardziej ją utożsamić. Integracja tych narzędzi działa na Twoją korzyść na płaszczyźnie oszczędności czasu. Wystarczy parę kliknięć i gotowe!
Digital signage wybacza usterki
Możliwość wprowadzania zmian w tzw czasie rzeczywistym jest ogromnym atutem systemu digital signage. Gdybyśmy puścili w obieg ulotki, na których znalazłaby się niepoprawna cena produktu – jest duży problem. Jednak korzystając z udogodnień technologii i oprogramowania digital signage, jesteśmy w stanie szybko uniknąć tego problemu. Wystarczy poprawić błąd, a właściwa edycja, będzie widoczna na ekranie od zaraz. Dzięki kontroli, którą masz nad wyświetlaczami, możesz szybko reagować na różne sytuacje. W gastronomii, gdy np zabraknie jakiegoś dania – możesz to bezproblemowo wyświetlić. Pomaga to ograniczyć kłopotliwe sytuacje. Co istotne – wprowadzasz te zmiany bez narażania się na dodatkowe koszty, co nie byłoby możliwe w świecie ulotek i plakatów.
Digital signage a wielowarstwowość
Była już mowa o spójności treści, którą możemy zachować dzięki oprogramowaniu zarządzania treścią digital signage. Co jeśli, jednak nie chcemy, by nasze ekspozycje multimedialne przedstawiały to samo? Takie sytuacje zachodzą, gdy np mamy punkty w zupełnie różnych miejscach w kraju, powiedzmy na pomorzu i w górach. Potrzeby, które nasza wystawa cyfrowa musi wówczas spełniać mogą się różnić. Znajdziemy odpowiedź na tego typu zamysł we wszechstronnym oprogramowaniu! Pętla reklamowa, którą planujesz, tj. slajdy komercyjne, które umieszczasz w konkretnym punkcie harmonogramu, a one wyświetlą się automatycznie o wyznaczonej porze, spełnia funkcje wielopoziomowości. Masz kontrolę nad wszystkimi ekranami osobno, lub możesz łączyć je w grupy, jeśli potrzebujesz spójności.