fbpx

Czym jest reklama na monitorach?

Nim ktoś, kto wyszedł na spacer lub pochodzić po galerii handlowej, stanie się klientem często nie zdaje sobie sprawy, że potrzebuje jakiegoś produktu lub wciąż się waha, czy go kupić. Tymczasem aż 80% decyzji o zakupie zapada w miejscu sprzedaży. Reklama na monitorach jest świetnym sposobem komunikacji z potencjalnym kupującym. Pozytywne doświadczenie wynikające z wizualizacji dostępnych produktów lub promocji decyduje o zaangażowaniu klienta, dostarczeniu mu ważnych informacji; monitory umieszczone poza sklepem pozwolą przyciągnąć nowe osoby i zwiększyć atrakcyjność obiektu.

Przeczytaj także

Ściany Videowall, czyli czym są ściany wideo

Standardowe ekrany w technologii LCD osiągają rozmiary do 98”. Zdarzają się oczywiście matryce o wielkości 110” są to jednak ekrany bardziej pokazowe niż standardowy produkt do regularnej sprzedaży.

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca?

Kiedy konkurencja na rynku jest coraz większa, firmy szukają nowatorskich sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które zyskują na popularności, są ekrany reklamowe. Wykorzystując najnowsze technologie, takie jak Digital Signage, ekrany te…