fbpx

Czy totem reklamowy w sklepie pomaga w sprzedaży?

Totemy to już nie zabawa w Indian. W nowoczesnym biznesie to walka z konkurencją o jak największą liczbę najlepszych klientów. Totem reklamowy w sklepie to wolnostojący monitor w trwałej, metalowej obudowie. Ich kształt i wielkość mogą być dowolne, prezentowane informacje pojawią się z jednej lub obu stron urządzenia. Badania marketingowe wyraźnie pokazują, że ich zastosowania wywołuje u klientów skojarzenie z prestiżem i luksusem miejsca, co jednak najważniejsze – w znaczącym stopniu przyczyniają się do zwiększenia obrotów sklepów, które w nie zainwestowały, kierując się estetyką i nowoczesnością wnętrz.

Przeczytaj także

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca?

Kiedy konkurencja na rynku jest coraz większa, firmy szukają nowatorskich sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które zyskują na popularności, są ekrany reklamowe. Wykorzystując najnowsze technologie, takie jak Digital Signage, ekrany te…