Czy reklama na ekranach led w sklepie jest skuteczna?

Poradnikowe

Pojawiają się pytania i wątpliwości właścicieli sklepów, jak najlepiej prezentować swoje towary. Badania specjalistów od reklamy są jednoznaczne i nie pozostawiają wątpliwości, że zastosowanie nowych technologii w znaczący stopniu zwiększa sprzedaż. Reklamy na ekranach LED w sklepie stanowią idealną alternatywę dla dotychczasowych sposobów prezentowania produktów. Odporne na temperaturę i wilgoć sprawdzą się w każdym typie sklepów, bez względu na oferowany towar. Idealna widoczność i jakość obrazu dopasowana do przestrzeni lokalu i odległości od patrzącego wpływa bezpośrednio na wysokość obrotów.

Przeczytaj także

Czym jest infokiosk?

Infokiosk, to ekran interaktywny spełniający funkcje informacyjne, reklamowe i komunikacyjne, obudowany w konstrukcji stojącej, nie jest więc typowym wiszącym ekranem digital signage. Tego typu forma jest zazwyczaj nastawiona na zastąpienie stanowisk świadczących usługi, jak na przykład informacja turystyczna, czy kasy…

Czym są ekrany LED?

Light – emmiting – diodes, to rozwinięcie skrótu LED, który odnosi się do sposobu działania tego ekranu. Zasadniczo diody LED przekształcają energię elektryczną bezpośrednio w światło, co różni się od tradycyjnego oświetlenia żarowego, które wykorzystuje energię cieplną do generowania światła,…

system kolejkowy

Czym jest system kolejkowy?

W dzisiejszym handlu detalicznym skrócenie czasu obsługi oraz podniesienie jej jakości staje się jednym z najważniejszych aspektów organizacji sprzedaży. Oczywiście są przypadki w których przedsiębiorcy inwestują w długie kolejki jednak jest to sytuacja osobliwa, która działa w wybranych branżach oraz…