fbpx

Czy jest reklama 3d?

Dla wymagających klientów, którym nie starczają już tylko monitory, alternatywę stanowi reklama 3D, która zrobi wrażenie na każdym oglądającym. Efekt 3D uzyskuje się dzięki specjalnym „wiatrakom”. Ich łączenie pozwala na tworzenie ścian, które osiągają aż 138’’, dając jeden spójny i wyraźny obraz. Zaawansowana technologią łączy się w tym urządzeniu z łatwością zarządzania obrazem dzięki CMS oraz zdalną obsługą. Bez względu na wybór rozmiaru wiatraka system jest gotowy do działania przez okrągłą dobę siedem dni w tygodniu. Świetnie sprawdzają się na wszelkiego rodzaju eventach.

Przeczytaj także

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca

Dlaczego inwestycja w ekrany reklamowe się opłaca?

Kiedy konkurencja na rynku jest coraz większa, firmy szukają nowatorskich sposobów na wyróżnienie się i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które zyskują na popularności, są ekrany reklamowe. Wykorzystując najnowsze technologie, takie jak Digital Signage, ekrany te…