Promocyjne Ekrany Reklamowe

Jak podnieść przychody w sklepach spożywczych ?

01.

W nowoczesnych obiektach handlowych, często widzimy ogromne przeszklone elewacje, w galeriach ekrany LED czy ściany wideo. Jednak nie musisz ponosić tak wysokich kosztów, aby wspomóc Twoją sprzedaż poprzez technologię digital signage.
Konsumenci podejmują 70% swoich decyzji zakupowych w miejscu sprzedaży.

W małych sklepach spożywczych ta prawidłowość jest jeszcze silniejsza. Pierwsze sygnały dotyczące potrzeby zakupu konkretnego towaru docierają do naszego mózgu już na sam jego widok. Nic dziwnego, że sama ekspozycja towaru w dobrze widocznym miejscu może stanowić kluczową przewagę dla właścicieli sklepów.

Wiedzę tę wykorzystują handlowcy, prezentując obrazy najbardziej pożądanych w danym momencie towarów na ekranach reklamowych.

Promocyjny ekran reklamowy - co to jest?

02.

Stworzenie promocji jest niezwykle proste, zajmuje mniej niż 30 sekund.
ekrany dla sklepow

A co jeśli nie masz grafika?

Kreator plansz produktowych

Tworząc promocję na monitor reklamowy, możesz skorzystać z Kreatora Plansz Promocyjnych. Wystarczy, że wybierzesz produkt z listy, wpiszesz cenę oraz termin wyświetlania i ekran reklamowy stworzy własną planszę promocyjną.

Jak to działa?

W celu zalogowania się użyj poniższych danych
login: market@localscreens.pl
hasło: test
ekrany dla sklepow

Jak to działa?

Możesz się zgodzić lub nie, ale ekran reklamowy w małym sklepie spożywczym pełni rolę dodatkowej, dobrze widocznej ekspozycji asortymentu.

Jednak tak samo jak półka z niedopasowanym towarem nie sprzedaje, tak samo ekran reklamowy “sprzedaje”, tylko wtedy gdy monitor wyświetla czytelne informacje o pożądanym asortymencie dla Twoich klientów.

Zgodnie z zasadą Pareto, prawdopodobnie w Twoim sklepie 20% sprzedawanych przez Ciebie towarów generuje 80% zysków.

Najpierw dowiedz się, które to towary. Jeśli jesteś doświadczonym handlowcem prawdopodobnie jesteś w stanie wskazać te towary intuicyjnie.

Określ 20-50 najważniejszych towarów. To te towary stanowią główny czynnik, który motywuje Twoich klientów do zakupu. To wokół nich musisz się obracać, sprawiać by kupili ich więcej, kupili inne produkty w pakiecie, lub kupili produkty podobne, ale o wyższej marży. W ten sposób możesz wygenerować istotne wzrosty zysku.

Pamiętaj, że każdy dodatkowy 1000 zł wygenerowanej marży to jest już Twój czysty zysk.

Jak wykorzystać ekran promocyjny w małym sklepie spożywczym?

ekrany dla sklepow

Główne strategie wyświetlania to:

Spraw by klient kupił więcej

Skoro wiesz, że w piątek wieczorem najlepiej sprzedaje się piwo, to zrób promocję “2+1” lub “2 za 3” lub “2 za 5zł”. Za pomocą Kreatora Plansz Promocyjnych zrobisz to w mniej niż minutę bez żadnych specjalnych umiejętności.

ekrany dla sklepow

Sprzedawaj produkty o wyższej marży

sklepy spożywcze ekrany

Pomiędzy najbardziej pożądanymi towarami, wyświetlaj towary o wyższej marży. Np. jeśli w piątkowy wieczór najbardziej pożądanym towarem jest piwo to oprócz najlepiej sprzedających się pozycji wyświetl piwo o wyższej marży, markowe, smakowe lub nowość.

Sprzedawaj produkty komplementarne do najbardziej pożądanych

Głównym celem klienta jest zakup pożądanego przez niego towaru, ale Twoim zadaniem jest przypomnienie mu, że być może mógłby kupić coś dodatkowego, coś co uzupełni jego zakup. Wieczorem do piwa, zaproponuj na ekranie reklamowym słone przekąski, do chipsów dipy, a w poniedziałkowy poranek do serka wiejskiego świeży sok.

Sprzedawaj przekąski

Jeśli sprzedajesz hot-dogi, kawę i inne przekąski to ekrany reklamowe stanowią idealne narzędzie do podniesienia sprzedaży tych produktów. Apetyczne zdjęcie hot-doga lub unoszącej się pary znad filiżanki kawy jest o wiele bardziej sugestywne niż słowo "hot-dog" lub "kawa".

Ogranicz straty magazynowe

Zarządzanie asortymentem w małym sklepie spożywczym to ogromne wyzwanie ze względu na terminy ważności produktów.

GDZIE NAJCZĘŚCIEJ MONTOWANE SĄ EKRANY

Montaż ekranów reklamowych musi być przemyślany, po pierwsze ekrany muszą być dobrze widoczne, wkomponowywać się w wystrój sklepu. Ich zadaniem jest informowanie klientów o konkretnej ofercie, ale także podniesienie walorów estetycznych danego sklepu.

ekrany dla sklepów
ekrany dla sklepow

Ekran reklamowy umieszczony przy wejściu do sklepu pełni dwie role.

Ekrany reklamowe montowane przy kasach zwiększają możliwość sprzedaży artykułów impulsowych. Klient, który teoretycznie już dokonał wyboru, stojąc przez chwilę w kolejce może zapoznać się z ofertą nowego energy drinka czy promocji na nowy proteinowy baton.

Ekran przy przekąskach z menu.

- A może kawę do tego?
- Zaproponuję hot-doga
- Może 2 redbulle za 7 zł, mamy teraz promocję

Są to jedne z najskuteczniejszych pytań, które powinni zadawać sprzedawcy swoim klientom. Niestety często o tym zapominają lub w ogóle tego nie robią. Czasami też jest to irytujące dla klientów.

JAKIE SĄ KOSZTY INSTALACJI ?

Najbardziej popularne w sklepach spożywczych rozwiązanie to pojedynczy zestaw.
Jeśli posiadasz własny ekran, który chciałbyś podłączyć do naszego systemu, wystarczy że zakupisz player oraz oprogramowanie digital signage i podłączysz do swojego ekranu.

Umów się na darmową konsultację

Jeśli jesteś zainteresowany montażem ekranów w swoim sklepie spożywczym to zostaw poniżej dane kontaktowe.

Oddzwonimy, następnie przygotujemy dedykowaną ofertę.

Jeśli zdecydujesz się na zakup to możemy także przygotować analizę, jakie produkty powinieneś umieszczać na ekranie, w jakich porach.
  •