fbpx

Wpisy na blogu specjalistów Localscreens

Publikuj promocje bez grafika i bez IT

Piotr jest właścicielem supermarketu, który działa w jednej ze znanych sieci franczyzowych. Mimo, że jest zobowiązany do wielu wytycznych to jednak zachowuje pewną dozę niezależności w kreowaniu polityki cenowej w produktach spoza gazetki promocyjnej.

Ekrany reklamowe na wyspach w centrach handlowych

Mimo wprowadzenia w Polsce przepisu o ograniczeniu handlu w wybrane niedziele, galerie handlowe są nadal ulubionym miejscem zakupów większości Polaków. Z tego względu, właściciele firm są skorzy płacić niemałe kwoty, aby znaleźć się wśród najemców najmodniejszych galerii handlowych.

Digital Signage – z czego się składa?

Co to jest technologia DS. Jakie podstawowe korzyści możesz z niej wyciągnąć?
Digital Signage to w dosłownym tłumaczeniu „cyfryzacja znaków” czyli zastąpienie
standardowych nośników reklamowo-informacyjnych ich cyfrowymi odpowiednikami np.
plakat -> monitor, bilboard -> telebim LED itp.

Oprogramowanie digital signage

Słuchając opinii klientów, ich zainteresowanie rozwiązaniami digital signage spowodowane jest głównie przez potrzebę maksymalnie efektywnej dystrybucji kontentu. Pełna kontrola nad treścią oraz możliwość wprowadzania maksymalnie szybkich zmian zachęca do inwestycji w nowe technologie.

Ekran na witrynę sklepową

Witryna sklepowa – niezależnie czy na ruchliwej ulicy czy w galerii handlowej – jest pierwszym elementem jaki widzi klient. Poprawnie zaprojektowana pozwala wyróżnić się w szeregu sąsiadów i skutecznie zachęcić do wejścia na salę sprzedaży.

Obudowy zewnętrzne do monitorów digital signage

Prowadząc sklep, restaurację, kino lub inną placówkę handlową, nie chcemy ograniczać się reklamą do jej 4 ścian. Naszą ambicją jest zainteresowanie klienta ofertą jeszcze zanim wejdzie na teren obiektu.