fbpx

Wpisy na blogu specjalistów Localscreens

Telebimy reklamowe w sklepie – dla jakich sklepów?

Bez względu na wielkość sklepu i oferowane produkty nowoczesne ekrany ledowe uatrakcyjnią miejsce i zwrócą uwagę najbardziej wybrednych klientów. Cztery dostępne rozmiary oraz różne parametry Pixel Pitch, które dopasujesz do powierzchni swojego lokalu, dają szansę stworzenia oryginalnych telebimów reklamowych w…

Monitory reklamowe zewnętrzne na parkingach

Wielu osobom trudno dziś wyobrazić sobie życie bez samochodu, nawet jeśli wiąże się to ze stresem stania w korkach i poszukiwania miejsca do zaparkowania. Pamiętając o tysiącach kierowców i ich pasażerach, warto pomyśleć o zwróceniu ich uwagi na własnych biznes…

Czy totem reklamowy w sklepie pomaga w sprzedaży?

Totemy to już nie zabawa w Indian. W nowoczesnym biznesie to walka z konkurencją o jak największą liczbę najlepszych klientów. Totem reklamowy w sklepie to wolnostojący monitor w trwałej, metalowej obudowie. Ich kształt i wielkość mogą być dowolne, prezentowane informacje…

Totem reklamowy w salonie urody – ekspozycja usług

Pewne miejsca powinny już swoim wystrojem sugerować luksus i wysoką jakość usług. Salony urody muszą stać na czele nowoczesnych lokali. Wyposażone w totemy reklamowe z całą pewnością podniosą Twój prestiż i szybko zdobędą nowe klientki i klientów. Wolnostojące monitory w…

Totem reklamowy w biurowcu – dlaczego warto?

Nowoczesne biurowce to coraz częściej miejsca spotkań wymagających petentów, których interesuje szybkie I profesjonalne załatwienie spraw urzędowych i miłym i funkcjonalnym miejscu. Stratą czasu jest już szukanie odpowiedniego pokoju czy okienka. Żeby temu przeciwdziałać, starczy zastosowanie totemu reklamowego w biurze.…

Ściana video w markecie – dla kogo?

Ściana video w markecie to propozycja, która odmieni i wyróżni Twój lokal. Niepowtarzalne efekty wizualne przyciągają wzrok klienta i podnoszą rangę obiektu. Nie powinna jednak taka ekspozycja być przypadkowa i składać się z dowolnie zestawionych monitorów, których jakość może być…

Czy ściana video w sklepie zwiększy sprzedaż?

Nowoczesny sklep nie może już tylko liczyć, że klient będzie chodził między regałami i powoli poznawał asortyment. Pora wdrażać nowe technologie i wyniki badań marketingowych. Wszyscy specjaliści zgodnie potwierdzają, że ściana video w sklepie zwiększa atrakcyjność lokalu, wyróżnia go, pozwalając…

Monitory reklamowe zewnętrzne na ulicy – rodzaje

Przechodnie szybko poruszają się ulicami, zwykle zaprzątnięci swoimi myślami, celami albo zapatrzeni w ekrany telefonów. Jeśli nic nie zwróci ich uwagi, nie poruszy, znikną za rogiem. To straceni klienci. Wielka szkoda. Żeby tak się nie stało, warto zdobyć ich wzrok,…

Jakie monitory do wyświetlania reklam wybrać?

Każdemu zależy na sprzedaniu własnych produktów, ale żeby to zrobić trzeba się wyróżnić. Można oczywiście wciąż pisać kredą na tablicy, co oferuje sklep i w jakich cenach. Ciekawe, ale często zawodne. Niezawodne są za to nasze monitory do wyświetlania reklam.…

Monitory reklamowe w Uberze – jakie warto wybrać?

Wielu ludzi wybiera obecnie, zamiast zatłoczonych autobusów i tramwajów, szybkie i pewne przejazdy Uberem. W trakcie jazdy nie muszą się nudzić albo rozglądać się przez okno. W każdym aucie można zamontować nasze niezwykle funkcjonalne, małe źródła informacji. Monitory reklamowe w…

Monitory reklamowe w Bolcie – czy są skuteczne?

Przejazdy popularnymi dziś samochodami osobowymi, które zastępują drogie taksówki, są niezwykle popularne. Prócz tego, że są tańsze i często o wiele pewniejsze od tradycyjnych środków transportu, mogą być również o wiele ciekawsze dla pasażera. Wystarczy na przykład na fotelach zamontować…

Monitory reklamowe w komunikacji miejskiej

Jadąc autobusem albo tramwajem zwykle myśli się tylko o tym, żeby jak najszybciej dotrzeć do planowanego przystanku i wysiąść. Bo też najczęściej prócz tłoku nic tam się nie dzieje. A przecież starczy zaopatrzyć tabor w monitory reklamowe w komunikacji miejskiej,…