Nasze produkty

Ekrany Reklamowe

Miejsce sprzedaży, czyli punkt styku konsumenta z produktem, weryfikuje wysiłki związane z wprowadzeniem produktu na rynek. W miejscu sprzedaży zapada około 80% decyzji zakupowych, aby w pełni wykorzystać możliwości miejsca sprzedaży, sprzedawcy stawiają na usprawnianie komunikacji wokół produktu jak i samego miejsca sprzedaży. Istnieje szereg możliwości reklamowych, wizualnych, promocyjnych, których celem jest zwiększenie pozytywnych doświadczeń z wizyty w sklepie.

Ściany video

W swojej ofercie posiadamy ekrany LCD dochodzące do rozmiaru 98”. Jeżeli jednak potrzebujesz osiągnąć obraz o większej przekątnej to świetnym rozwiązaniem będzie ściana wideo. Taka instalacja może składać się z kilku do nawet kilkudziesięciu ekranów LCD. Ściana wideo nie musi też przybierać kształtu zwykłego prostokąta, z pojedynczych ekranów można tworzyć fantazyjne i skomplikowane konstrukcje.

Najlepszy efekt uzyskasz instalując monitory z ultra wąską – niemal niewidoczną – ramką, która pozwala uzyskać najbardziej jednolity obraz.

Menuboard

Szybko rozwijająca się branża gastronomiczna wymaga od restauratorów dokonywania ciągłych zmian, które pozwolą nadążyć za konkurencją. Przejście od statycznych do cyfrowych tablic z menu stanowi jedną z takich możliwości.

CheckoutTV

Strefa kas określana jest jako jedno z najważniejszych miejsc w sklepie. W tym miejscu klient bardzo często podejmuję decyzje zakupowe pod wpływem nudy i impulsu. Warto wykorzystać ten fakt i dać sobie szansę na dotarcie do swojego klienta w ostatniej fazie procesu zakupowego. Wyobraź sobie, że możesz porozmawiać z każdym klientem opuszczającym sklep.