Menuboard

Klient kupuje oczami, dlatego Twoja tablica nie może być czarno-biała. Warto aby nie była także statyczna. Jak osiągnąć taki efekt? Zamiast tradycyjnych tablic można zainstalować profesjonalne ekrany LCD.

Zwiększ sprzedaż per capita

Szybko rozwijająca się branża gastronomiczna wymaga od restauratorów dokonywania ciągłych zmian, które pozwolą nadążyć za konkurencją. Przejście od statycznych do cyfrowych tablic z menu stanowi jedną z takich możliwości.

Według raportu frimy Nielscen informacje przekazywane za pomocą Digital Signage wywołują natychmiastową reakcję klienta w 60% przypadków, jest to ponad dwukrotnie więcej niż statyczny obraz drukowany.

Powyższe wnioski dowodzą, że naturalnym wyborem do komunikowania oferty restauracji będzie cyfrowy menuboard. Według raportu Networld Media Group, średni wzrost sprzedaży dowolnego przedmiotu promowanego cyfrowo wynosi około 10%, co oznacza, że zwrot z inwestycji w cyfrowe menubard następuje już po roku.

Skonfiguruj swoją tablicę

Zainstaluj swój własny menubard w 4 prostych krokach:

  1. Zakup profesjonalne ekrany reklamowe.
  2. Zainstaluj uchwyty ścienne lub sufitowe, a do nich przymocuj ekrany.
  3. Podłącz nasz player z każdym ekranem lub szeregowo za pomocą DisplayPort.
  4. Wgraj content.

Korzyści

Zainstaluj swój własny menubard w 4 prostych krokach:

  • Przyciągaj uwagę klientów i promuj najbardziej dochodowe pozycje w menu.
  • Reaguj szybko na zmiany, z łatwością dostosuj nowe ceny, nazwy produktów.
  • Dostosuj swoje menu do pory dnia i grupy klientów.
  • Steruj systemem i całą siecią z centrali.

Miejsca w których warto zainstalować cyfrowe menubaord’y

Zainstaluj swój własny menubard w 4 prostych krokach:

  • Lada do składania zamówień.
  • Punkt samoobsługi.
  • Przestrzeń jadalniana.
  • Przestrzeń łazienkowa.
  • Pomieszczenie pracownicze.

Zwiększ sprzedaż promowanych produktów

Według artykułu QSRweb.com „12 zalet cyfrowych menuboard” 30,8% ankietowanych operatorów restauracji uzyskało zwrot z inwestycji w ciągu 7 do 12 miesięcy. Sprzedaż promowanych artykułów spożywczych wzrosła o około 10%, w przypadku napojów aż o 20%.

Oszczędzaj czas i pieniądze

Ze względu na potrzebę aktualizowania cen, nazw produktów, składników, statyczne tablice z menu okazują się droższe i bardziej czasochłonne niż cyfrowe menuboardy. Mając możliwość aktualizacji treści online eliminujemy także przestój pracy w restauracji wynikający z potrzeby standardowej wymiany tablicy.

Zwiększ satysfakcję klienta

Eksperci z branży informują, że media cyfrowe, pomagają klientom postrzegać ich oczekiwanie w kolejce jako krótsze. Używanie wideo lub pokazywanie obrazów, które przyciągają ich uwagę, skupia ich umysły na czymś innym niż czekaniu. Badania pokazują, że ktoś, kto ogląda dynamiczny obraz stojąc w kolejce przez minutę, postrzega ten czas jako aż o połowę krótszy.

Masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami!

 

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

pawel.ardzinski@localscreens.pl

+48 512 619 436