Ekrany Reklamowe

Komunikuj się z klientami

Pozytywne doświadczenia podczas zakupów

Miejsce sprzedaży, czyli punkt styku konsumenta z produktem, weryfikuje wysiłki związane z wprowadzeniem produktu na rynek. W miejscu sprzedaży zapada około 80% decyzji zakupowych, aby w pełni wykorzystać możliwości miejsca sprzedaży, sprzedawcy stawiają na usprawnianie komunikacji wokół produktu jak i samego miejsca sprzedaży. Istnieje szereg możliwości reklamowych, wizualnych, promocyjnych, których celem jest zwiększenie pozytywnych doświadczeń z wizyty w sklepie. W Localscreens skupiamy się na rozwiązaniach cyfrowych Ekranów reklamowych, które pomagają zaangażować klientów wizualnie i dostarczyć użytecznych informacji, zarówno wewnątrz sklepu jak i poza nim w celu przyciągnięcia klienta z zewnątrz. Nasze doświadczenia pokazują, że Ekrany reklamowe, które współgrają z pozostałą komunikacją w sklepie, pomagają zwiększyć atrakcyjność i widoczność danego obiektu, co przekłada się bezpośrednio na wzrost przychodów danego miejsca sprzedaży.

Jak skonfigurować ekran reklamowy od Localscreens?

Tutorial – filmik z pojedynczym ekranem i playerem:

  1. Kup ekran, który spełnia Twoje wymagania.
  2. Kup od nasz miniplayer z skonfigurowanym oprogramowaniem.
  3. Podłącz nasz miniplayer do Ekranu reklamowego.
  4. Komunikuj promocje, informacje do swoich klientów.

ATRAKCJA

Wyróżnij punkt sprzedaży, spraw by był widoczny z ulicy, galerii handlowej. Dzięki ekranom reklamowym Klienci mogą szybko zrozumieć co dany sklep oferuje. Dodatkowo poprzez wyświetlanie atrakcyjnych obrazów, sklep może nadać ton swojej marce. Oznacza to, że klient przechodząc obok ekranu reklamowego, wie czego może się spodziewać w danym sklepie, może szybciej podjąć decyzję o wejściu do danego sklepu.

PROMOCJA

Detaliści nieustanie próbują znaleźć sposoby skutecznego i szybkiego dostarczania klientom informacji na temat obowiązujących promocji. Dzięki ekranom reklamowym sklep ma możliwość wyjścia z szeroką ofertą w bardzo przystępny i zrozumiały dla klienta sposób. Co więcej sklep może dostosować ofertę w trakcie godziny, dnia czy weekendu, korzystając z naszych aplikacji do generowania automatycznych ofert.

INFORMACJA

Dostarczanie klientom informacji o produktach, zwiększanie ich wiedzy o produktach i usługach podczas zakupów, jest czymś, z czym często zmagają się sprzedawcy. Ekrany reklamowe to doskonały sposób na zwiększenie wiedzy klientów o produktach i dostarczenie przydatnych recenzji do wykorzystania podczas procesu zakupu. Ekrany reklamowe pomagają również klientom poruszać się swobodnie po całym centrum handlowym.

ZARZĄDZANIE

Tworzenie i aktualizowanie treści w całej sieci lub na jednym ekranie to zadania, które nadzorują właściciele sklepów lub centrala sieci. Rozwiązanie Localscreens pozwala, zarówno na zarządzanie całą siecią ekranów, grupą ekranów lub pojedynczym ekranem. Ponadto ustawienia administracyjne pozwalają wydzielić uprawnienia dla pojedynczych sklepów pod kontrolą centralnego administratora, dzięki temu pojedynczy sklep ma możliwość umieszczenia własnej oferty na ekranie, natomiast Administrator centralny zyskuje pewność, że utworzone materiały reklamowe są zgodne z obowiązującymi standardami w sieci handlowej.

Ekrany Reklamowe

Digital Signage

Popularne rozmiary producentów:

32” , 43” , 49’’, 55’’, 65’’, 75’’, 85’’, 98’’

Przy budowaniu własnej sieci nośników reklamowych, istnieje szereg istotnych parametrów ekranów reklamowych, które należy brać pod uwagę. Odpowiednia jasność ekranu od 300 cd do 2500 cd, tryb pracy 16/7 lub 24/7, kąty widzenia, wbudowane harmonogramy wyświetleń, gwarancja producenta.

Jasność

300 – 2500 cd

W przypadku popularnych producentów ekranów reklamowych można znaleźć ekrany w przedziale od 300 cd do 2500 cd jasności. Kierując się wyborem jasności Localscreens rekomendujemy minimum 400 cd w przypadku instalacji wewnętrznych, 700 cd w przypadku instalacji wewnętrznych, gdzie ekran jest obserwowany z dużej odległości, 2500 cd jeżeli chcemy skierować przekaz reklamowy na zewnątrz obiektu.
Należy pamiętać, że wraz ze wzrostem jasności ekranów, rośnie ich cena.

Tryb pracy

16h lub 24h

Parametr, który ma istoty wpływ na żywotność danego ekranu reklamowego. Jeżeli nasz sklep/obiekt działa 24h przez 7 dni w tygodniu, to niezbędne będzie zainstalowanie ekranu o parametrach 24h/7 – uchroni to przed przedwczesnym zużyciem ekranu. W przypadku instalacji, o mniejszym obciążeniu ekranu polecamy ekrany z parametrem 16h/7.

Kąty widzenia

178 stopni to absolutne minimum rekomendowane przez Localscreens w niemal każdej instalacji. Każdy producent ekranów reklamowych posiada taki parametr. Dzięki temu mamy pewność, ze przekaz reklamowy jest widoczny z każdego miejsca w sklepie.

POPULARNE FUNKCJONALNOŚCI EKRNÓW REKLAMOWYCH

Połączenie szeregowe DaisyChain

Profesjonalne ekrany LCD są wyposażone w porty DisplayPort. Dzięki tym gniazdom, można zainstalować ścianę wideo składającą się z kilkunastu ekranów, bez użycia zewnętrznych urządzeń wzmacniających. Oprogramowanie wewnętrzne monitora pozwala na kalibracje i poprawne wyświetlanie obrazu w połączeniu szeregowym. Więcej o tej funkcjonalności oraz ścianach wideo dowiesz się tutaj.

Programator

Oprogramowanie Digital Signage w Ekranach reklamowych zapewnia funkcję Scheduler, która zdalnie włącza i wyłącza ekran w dowolnym momencie. Dzięki tej funkcji nie musisz angażować personelu do włączania i wyłączania Ekranów reklamowych, działa to automatycznie.

Cienkie ramki ekranów

Profesjonalne wyświetlacze przeznaczone do zastosowań w miejscu sprzedaży mają bardzo cienkie ramki o grubości od 3,5 mm do 1,5 mm. Dzięki tej Ekrany sprawiają wrażenie lekkich konstrukcji, a klienci mogą się skupić na wyświetlanych treściach.

Zabezpieczony port IR

Ekrany reklamowe można ustawiać za pomocą pilota. Nie mniej jednak po dokonaniu konfiguracji, możemy zabezpieczyć ekran przed nieautoryzowaną ingerencją w jego konfigurację, zabezpiecza to przed wyświetleniem niechcianych treści na ekranie.

Masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami!

 

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

pawel.ardzinski@localscreens.pl

+48 512 619 436