CheckoutTV

To jeszcze nie koniec

Strefa kas określana jest jako jedno z najważniejszych miejsc w sklepie. W tym miejscu klient bardzo często podejmuję decyzje zakupowe pod wpływem nudy i impulsu. Warto wykorzystać ten fakt i dać sobie szansę na dotarcie do swojego klienta w ostatniej fazie procesu zakupowego. Wyobraź sobie, że możesz porozmawiać z każdym klientem opuszczającym sklep. Co byś mu powiedział?

Przypominaj o programach lojalnościowych, zwróć uwagę na nadchodzące promocje, informuj o niedzielach wolnych od handlu, przekieruj go na internetowe kanały komunikacji. Ekrany w strefie kasowej mają też za zadanie skrócić subiektywny czas oczekiwania w kolejce. Oglądając wysokiej jakości treści neutralne tj. prognozę pogody, informacje sportowe, lokalne wiadomości, klient zupełnie inaczej odbiera pobyt w kolejce, dobre samopoczucie ułatwia podjęcie decyzji zakupowych.

Skonfiguruj swoją telewizję przykasową

Zainstaluj ekrany przy kasach w 3 prostych krokach:

  1. Zakup ekrany LCD w rozmiarze 19”-23”
  2. Podłącz każdy wyświetlacz do siebie za pomocą splittera VGA
  3. Połącz splitter z miniplayerem.

Linie kasowe są najbardziej znienawidzoną częścią zakupów

69% ankietowanych klientów stwierdziło, że są sfrustrowani długimi kolejkami. Kolejnymi rzeczami jakie denerwują klientów to zbyt wysokie ceny (66%) oraz brak towaru (65%).

Ekrany reklamowe wzbudzają pozytywne emocje

70,2% ankietowanych klientów stwierdziło, że będzie oglądać ekrany w trakcie oczekiwania w kolejce. 15,7% klientów jest nastawiona neutralnie do telewizji kasowej – oznacza to, że 85,9% kupujących w sklepie spożywczym jest potencjalnie zainteresowanych oglądaniem materiałów wyświetlanych na ekranach.

Prawie połowa klientów chętniej robi zakupy w sklepach z ekranami

40% klientów stwierdziło, że chętniej będą robić zakupy w sklepach spożywczych z ekranami w strefie kasowej. Kupujący stwierdzili, że są najbardziej zainteresowani uzyskaniem informacji takich jak:

Co jest w sprzedaży – 76%
Pogoda – 75%
Nadchodzące wyprzedaże i wydarzenia w sklepach – 69%
Nowe usługi w sklepie – 65%
Wydarzenia społeczności lokalnej – 64%
Pomysł na przepis – 63%

Mały ekran, duży wpływ

W strefie kasowej zalecamy instalacje małych monitorów ponieważ klient stoi w kolejce w odległości 0,5 m – 0,7 m od ekranu. Klienci oglądają treści pod różnymi kątami, dlatego zalecamy wyświetlacze z matrycą w technologii IPS, która zapewnia szeroki kąt widzenia 178/178°. Jest wiele monitorów Public Display, które możemy polecić jednak uważamy, że monitory biurowe z matrycami IPS są najlepszym rozwiązaniem uzyskując wysoki współczynnik jakości do ceny.

Splitter video

Najlepszym sposobem na instalację ekranów przy kasach jest użycie Splittera. Umożliwia wysyłanie sygnału z jednego źródła do wielu wyświetlaczy jednocześnie (do 64 monitorów) Dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzisz pieniądze kupując tylko 1 player. Nasze splittery działają w wielu standardach video tj. HDMI, VGA DP.

Takie rozwiązanie bardzo dobrze sprawdza się w supermarketach, hipermarketach oraz dużych marketach ze sprzętem RTV/AGD

Opcja montowania

Na rynku można znaleźć wiele rozwiązań do montażu ekranów. Localscreens zaleca montowanie uchwytów z co najmniej 2 ramionami.

5

Masz jakieś pytania?
Skontaktuj się z nami!

 

Paweł Ardziński

Manager ds. rozwoju sieci

pawel.ardzinski@localscreens.pl

+48 512 619 436